我的網誌清單

2013年11月15日星期五

越式牛丸湯河、勁薑蕃薯糖水

某日見洋超有Thai Basil,買了一盤回家。


家裡沒有牛肉,不過有自製牛丸。於是做了越式牛丸湯河。
湯底我可以自己做,不過要整得濃郁相當費時,所以我用paste就算了。
天氣凍,食碗熱辣辣嘅越式湯河真係唔錯。


啲Thai Basil好香呀,希望佢可以健康生長落去啦,咁就長食長有lu。

講開越式牛河嘅paste,亞超有好多牌子,so far我覺得呢隻最好食最抵買。
而且佢唔係稀係實啲架,所似一樽可以用好多次。


係公雞牌啊。因為佢,我哋隨時有越式湯河食,好方便啊。

見洋超有蕃薯賣,做了勁薑蕃薯糖水。
一人一大碗,王子仲係話唔夠食。。。真係俾佢食窮。。。

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 真係好香又唔貴,用黎煮湯粉麵超快手。

      刪除
  2. 我認住隻公雞,我又要買!我俩也愛蕃薯糖水,因為話咁快就有得食喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一於認住呢隻「雞」!我孤寒呀,呢度一碗超細越式湯河要10歐,我唔多捨得呀

      刪除
  3. 你D斧頭有無俾佢一次食哂呀? hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈佢冇咁嘅機會,上有政策,下有對策呀

      刪除
  4. 呢隻湯料好正啊,我都要去揾下有無先~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算唔同牌子都值得試下,可能仲有更正都未定

      刪除
  5. thai basil 應該唔難種,見到友人放在小陽臺都生長茂盛,聽講話此物喜好陽光,但又唔可以過份暴曬。

    回覆刪除
    回覆
    1. so far 佢生得好好呀,好似好鐘意水,可能要幫佢換盆等佢多啲位生。

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀,自己整湯底唔難不過費時呀

      刪除