我的網誌清單

2013年11月9日星期六

廢果回收系列: 酵素、菊花萍果茶

上排見各blog友整酵素。
醒起後山有大量被遺棄嘅萍果樹,仲有免費葡萄。
善用佢就可以做出有用酵素,唔善用就只可化作春泥更護花囉。
將着王子幫我去採摘,整咗唔同酵素。碰巧超市買回來的水果唔好食,又用咗黎整酵素。
依家等收成呢。


不過我見網上對用糖嘅比例、幾時收成、檸檬使唔使批皮、每日飲用量等等都係眾說紛云。
或者其實冇固定譜,係隨自己口味啩?
無論如何,試下玩下做下實驗都無妨嘅。
如果掂,後山一年出產嘅「廢果」又可以多個回收途徑。

某日王子話後山仲係勁多萍果,又採了一大袋回來。
加入洋甘菊/菊花便可煮成菊花萍果茶,很適合秋冬時飲用呢。


王子覺得好新奇同味道幾好,入好一樽樽,佢便會自動自覺攞黎飲。

11 則留言:

  1. 我覺得飲Sauerkrautsaft可能都係同一功用.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見網上話Sauerkraut、kimchi、miso、啤酒、豉油都係發酵系列嘅嘢。
      但我見啲人話飲酵素用熱水沖啲酵素會死,咁Sauerkraut、miso要煮架喎.....我諗我都係十分一知半解呢
      btw Sauerkrautsaft 係生飲可能都有同一功用,我未買過Sauerkrautsaft架,你有冇飲過?

      刪除
    2. Sauerkrautsaft我呢度好似果汁咁一pack pack賣架. 有時我都買黎飲. 飲咗唔覺有反應,我食Sauerkraut反應會大d

      刪除
    3. 等我又留意下先,其實我仲研究緊用Sauerkraut整fusion菜,希望遲啲有好嘅idea啦

      刪除
  2. Li j,我今日剛收成啦!好好飲,我就用30ml加大杯水飲,好好味,聽日出 post你黎睇下丫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀?我聽日去你個blog睇你個分享先!

      刪除
  3. 王子採蘋果,好幫手呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢順便可以做運動,如果去超市就叫佢唔郁啦

      刪除
  4. 回覆
    1. 又係喎,防腐劑呢樣嘢我都冇諗過呢。

      刪除