我的網誌清單

2013年11月29日星期五

一鴨多吃系列(4)-東北酸菜鴨骨炖粉條

個一鴨多吃系列未完架。平日食得最多粵菜同西菜,今日改下整東北家常菜。
酸菜炖粉條係著名嘅東北家常菜,一般會用腩肉煮。
見仲有鴨骨,加埋本地酸菜Sauerkraut做了酸菜鴨骨炖紅薯粉條。

今次加入了花椒同炖,王子不喜歡咬到花椒粒,下次再煮要取出啊。
裡面嘅紅薯粉條吸盡了汁嘅精華,我哋争住食。

例牌炒海茸

還有王子order咗嘅萍果肉桂卷做甜品。

酸菜鴨骨炖粉條

食譜:

材料﹕
鴨骨 600g
酸菜Sauerkraut 1包500g
紅薯粉條 200g
蒜茸1/2湯匙
月桂葉2塊
辣椒乾適量
花椒粒1湯匙
八角3粒
薑4片

調味:
生抽3湯匙
老抽1/2湯匙
糖1/2湯匙
紹興酒2湯匙
鹽適量
水1 1/2杯

鴨骨用少許生抽、鹽、糖及紹興酒醃1小時,
紅薯粉條用熱水浸軟,
用少少油爆香花椒粒,取出,
加入鴨骨爆香,再加入薑、八角、蒜茸、辣椒乾及月桂葉炒勺,
再加入酸菜炒勺,加入其他調味及水用中小火煮35分鐘,
再加入紅薯粉條煮至軟,試味。

我用壓力煲第一次壓了5分鐘,再焗15分鐘,加入紅薯粉條拌勺再壓1-2分鐘,再焗5分鐘。

14 則留言:

  1. 嘩!鴨骨頭餐又是苦頭,但難得王子仲要泔欣賞^o^ 你下次去梁九記可以買雙份魚生加鵝肝啦!
    萍果配玉桂,真係好夾好好味,我都想食呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 鴨骨頭都好大份啊,萍果玉桂卷真係好香,配咖啡我like呢

      刪除
  2. 我都煮咗Sauerkraut o既o野,遲D分享

    回覆刪除
  3. 東北菜多用辣椒乾煮,咁你未食得辣囉。

    回覆刪除
  4. 個紅薯粉好正咁喎!酸菜煮一定好夾!
    芙芙公司附近好多地方有薯粉食,而且好多都係食酸辣粉的鋪頭,
    見到就想食了,特別在這麼冷的冬天!

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅薯粉真係好好味,個口感好正呀!
      冷天食碗熟酸辣粉係超正啊

      刪除
  5. 我最愛花椒那種麻味了~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都愛呀,但王子唔愛呢。。。

      刪除
  6. 一鴨可以整咁多餐, 你慳埋唔少呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 慳埋唔少架,仲唔使一次過食哂成隻

      刪除