我的網誌清單

2013年11月2日星期六

快快樂樂敗家去

某日一早起來,身體充滿一股強烈嘅敗家情緒。
但係我又冇乜嘢需要買喎,咁敗食物啦,最實際呀!
於是去了西班牙超敗海鮮,收獲豐富呢。

下午外面藍天白雲,唔外出好似有啲嘥。
經過河邊,
到達公園。
天氣好,成公園都係唔同鳥類,悠閒地游呀游。


公園中間有個遊樂場,啲小朋友玩到哈哈大笑。
依家玩樹葉,好快就玩雪。
家長就.......呆等囉。

遍地黃葉,啲樹都禿哂頭
公園仲有一個俾小朋友玩嘅「遊戲屋」連playground
玩到反哂車

原來逢一至六下午都免費開放,每日有唔同節目,仲有專人看住啲小朋友。
仲有書本交換設施,帶一本書黎,就可以攞另一本走。


公園內仲有一個地方係教小朋友交通常識嘅,入面模擬咗馬路情況,
小朋友到達要學過馬路或用單車出街嘅年紀就可以免費黎上堂,學下點睇交通燈同路牌。

去到市中心先睇下食物

行咗一陣個天又想落雨,返歸!
又有戰利品

晚餐有西班牙凍蝦同青口燴飯。

13 則留言:

  1. 回覆
    1. 敗食物我覺得ok架,只要食得哂就冇製造多餘垃圾

      刪除
  2. 回覆
    1. 有冇去過呢間?我度嗰間大、多款、高質量、價錢一般但比洋超好
      http://www.frischeparadies.de/frischeparadies-maerkte/wien.html

      刪除
    2. 乜係呢間呀! 我未去過呢. 搵日去睇睇.

      刪除
  3. 有西班牙超,咁好?大手入貨喎。凍蝦好大隻……我想起白灼虾和辣椒豉油呀。
    我呢度亜超都有海鲜賣,雪藏嘅。大型商場嘅超市有冰鲜賣,貴啲,種類不多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 上面嗰間我見Köln都有呀
      http://www.frischeparadies.de/frischeparadies-maerkte/huerth-koeln.html
      不過佢唔係西班牙超,但都好多海鲜賣,好多一般洋超冇嘅貨呀

      刪除
  4. 嘩!德國d公園地方大設計好好多野玩,仲有教育意義,細路開心,大人行下都好舒服,香港好少有。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港啲地貴呀,呢度行下公園都随時要2、3個鐘

      刪除
  5. 小朋友有無窮精力,我唔夠跑,也試過老人與海咁呆等呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我見到啲家長排排坐都諗起老人與海呀

      刪除
  6. 由D細路放下電, 好過係屋企困獸鬥 lol

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度環境好安全,啲細路好細就可以自己返學同去playground玩

      刪除