我的網誌清單

2013年11月19日星期二

素食日-萍果素湯、素魚香茄子、雜菌扒水蛋

又嚟素食日。


好耐無煲老火湯,呢排多萍果,煲個王子最愛嘅萍果素湯。

素魚香茄子。個「素魚香」唔係買番黎係自己整架,呢味vegan都啱食。

有雜菌扒水蛋



因為一般老火湯都係用豬肉、豬骨,雞等等煲,我怕常飲會有高膽固醇,所以唔敢成日煲。
素湯就冇呢個問題啦。
我哋屋企通常會落豆去代替肉,而加咗腰果個素湯會更加正。
豆我都用得好隨意,不過會先浸水等佢出芽(即係sprouting),因為啲豆本身其實係種子,sprouting會令佢釋放好多有益嘅能量、蛋白質、礦物質等等俾棵植物生長,所以用sprout咗嘅豆黎煲個湯會有益啲架。
當然同樣道理都適用於紅豆沙、綠豆沙嗰啲身上啦。

萍果素湯

食譜:

材料﹕
萍果 5-6個
綠豆、紅豆、眉豆、紅腰豆等半杯
腰果10粒
無花果3粒
紅棗4粒
果皮1角

調味:
鹽適量


豆洗淨及用水浸至出小芽(約1-2小時),瀝乾水,
果皮浸軟及清除白色部份,
無花果切半,
萍果去芯切塊,
紅棗洗淨,
湯鍋內不用加油小火炒豆2分鐘(去除豆腥),
再加入腰果、無花果、紅棗、果皮炒1分鐘,
再加入萍果炒1分鐘(炒過嘅萍果香味會更出更濃),
加入2.5公升水用小火煲約1.5小時,加鹽、試味。

我用壓力煲煮大約壓了15分鐘。

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔係呀,係玻璃樽裝架,呢度聖誕前好多架,下次影俾你睇

      刪除
  2. 回覆
    1. 王子唔like就咁蒸水蛋,面有嘢先肯掂

      刪除
  3. 強烈要求素魚香茄子食譜!!! (♥_♥)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋會積極回應你嘅訴求,請耐心等候....hehe.....

      刪除
  4. 素魚香是甚麼來的? 好似肉碎喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係一種比較特別嘅食材,出譜時會詳細介紹啊

      刪除
  5. 回覆
    1. 呢隻好方便,係玻璃樽裝可以長期保存,味道仲幾好

      刪除
  6. 呢餐我好like,因為而家食素日子多,所以我地都用雜豆加粟米加腰果做基本湯底,每次配不同蔬菜去煲湯,例如近日轉涼有西洋菜賣就加西洋菜紅腰豆栗子,夏天時就煲木瓜或佛手瓜眉豆花生,總之多變化,我覺得味道唔輸過煲肉湯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個基本湯底真係好正,咁你有冇用素肉煲湯?

      刪除
    2. 我地冇用素肉煲湯, 因為有人唔喜歡素肉, 話太多味精喎, 我自己就唔太抗拒食素肉, 不過煲湯唔需要啦, 反正基本湯底已好好味, 而且素肉都唔平, 唔落可以打多d斧頭 XD

      刪除
    3. 係呀,我都聽聞啲素肉、包裝素食入面有好多化學嘢。不過我度冇得賣,我諗有都會好貴。

      刪除
  7. 我未煲過素湯, 原來要啲豆發咗芽仲有益, 真係唔識呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我有玩sprouting,所以做research嘅時侯有study過

      刪除
  8. 好正呀!可以分享素魚香食譜麻^^???

    回覆刪除
  9. 雜菌扒水蛋望落非常吸引,啲蛋重好滑滑呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實啲toppings一轉又變另一個餸,最緊要識蒸水蛋
      蒸得唔好又可以靠啲toppings遮住呢....hehe

      刪除