我的網誌清單

2013年11月13日星期三

朱古力巨輪-Ritter Sport基地(3)

呢個係成個展覽館最多人圍住嘅地方。


個模型下面有個掣,一撳間廠便會着燈,出現「廠震」。

跟住有架車仔會駛出黎,然後落貨,將朱古力送到客人手中。

架車仔跟住會駛返廠補貨。


啲細路睇得好興奮,架車一郁佢哋就尖叫。
啲朱古力係免費任食嘅,不過食一次就要排一次隊啦。
除咗朱古力,仲有可可豆食。

展覽館對面係以「方形藝術」為主題嘅博物館。

博物館又點夠朱古力factory outlet吸引呢!王子一支箭咁衝咗入去。
我比較少吃朱古力,但王子已經完全沉醉咗响裡面。

呢度好多產品我都未見過,例如下面呢樣。

朱古力醬我都未見過。我見有位洋叔單拖買成8罐。真係好好味?

最多人嘅減價區。

好次福袋咁,每包嘅內容都唔同,好彩用透明包裝,可以俾心機慢慢睇。




隻Raspberry & Cranberry Yogurt幾正架,好香莓味,少少酸同朱古力夾埋啱啱好!

原來佢仲有出餅乾。

冬季產品

有機朱古力

精品非常受歡迎,我想要嘅都冇哂貨。

仲可以自由組合


聖誕產品都已經上場好耐了。






店內洋人十分瘋狂,幾十kg咁買。。。當飯食。。。
王子努力克制自己,「只係」買咗3kg。

17 則留言:

  1. 我雖然話佢甜,不過如果來到這裡, 點都要買一點,實在多選擇了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 見人人上倉,個氣氛令人覺得點都要買啲架

      刪除
  2. 王子用左幾耐時間食完3kg?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢未開始食呀,一般佢用幾分鐘會消滅一排

      刪除
  3. 德國人真係好鐘意食朱古力。
    我見pick&mix, 1歐100克, 好平喎。
    一按掣,送—排,好豪呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 送—排mini咋,不過可以不斷排隊。其實福袋最抵呀!11.4歐有2kg

      刪除
  4. 呢個品牌餅乾香港超市Taste都有呀, 我食過果隻方型夾心威化, 因為細細塊, 會不自覺食好多, 都幾好味架
    如果我黎到, 睇到咁多款, 又五顏六色, 都一定會敗好多會去, 所以千萬唔好話我知係邊 xXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對隻餅乾都有啲興趣啊,等屋企啲食哂再留意。
      個包裝五顏六色真係攪到啲敗家情緒高漲架

      刪除
  5. 我LIKE 佢啲威化餅架 , 最LIKE 榛子味 好香呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我住响度都唔知,我真係唔多留意零食呢

      刪除
  6. 比阿女去到,1定好開心了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲款多到記唔哂呀。
      阿女咁潮,對啲新嘢一定like。

      刪除
  7. Loacker原來係佢既出品,我鐘意食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 隻餅都有幾多positive feedback喎,咁真係要試下

      刪除
  8. 回覆
    1. 平時洋超冇咁多,可能有啲呢度先有

      刪除