我的網誌清單

2013年11月28日星期四

聖誕市場前哨戰

自從落咗初雪之後,天氣真係凍哂,又要「包糉式」裝束先可以外出。
我們嘅聖誕市場未開始前係有前哨戰嘅,不過真係凍啲先有聖誕氣氛。



空氣中有很重嘅酒香,因為佢哋煮緊Glüwein (mulled wine)。

有得飲仲要有得食。

國粹不能少。

呢隻係德式蒸包。

仲有洋人大愛嘅甜嘢。

好多甜嘢。

聖誕市場焦糖果仁係大賣之物。

有飲有食仲有得玩。

Liebkuchen

聖誕市場還在準備中。

店主仲响度裝飾間屋呢! 過程非常有趣!




16 則留言:

  1. 聖誕市場還在準備中>>> 唔明,唔明. 即係未有聖誕o野賣??

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢開咗一區俾人熱定身,主要係飲食玩,得好少聖誕o野賣

      刪除
  2. 洋人大愛嘅甜嘢 ... 真係唔啱我口味呀

    回覆刪除
  3. 我呢度聖誕市集都開左喇,又係搭左個溜冰場,好多人玩,好剎食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度個溜冰場唔多人呀,仲好平

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,同埋夜晚飲mulled wine好feel得多

      刪除
  5. 這些有飲有食的墟子在新西蘭也有一個頗類似,可能人口少,只是每星期一天,而且也是在日天的。
    我最喜歡那裡賣的德國腸,真的好正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 趁墟真係開心又有氣氛。
      呢度德國腸永遠試唔哂,太多口味啦

      刪除
  6. 你地呢班外國blog友呢排個個都post聖誕市集, 真係恨死人

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕係呢邊最大時節,個市集係最好玩架
      我哋又無花市、中秋呢啲呢

      刪除
  7. Li J呀,其實芙芙好想知道呢,
    俾朱古力包住的蘋果好唔好食ga?入面的蘋果係爽口定稔ga呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇試過呀,不過有個香港fd試過話唔太甜,入面的蘋果係新鮮爽口架

      刪除