我的網誌清單

2013年11月6日星期三

菇菌汁伴小牛仔扒鵝肝

「梁九記」最令我開心嘅係佢-鵝肝呀。
我揾咗好耐啦,見過好少地方有得賣而且個價十分驚嚇。
本來想去法國餐廳食,但頭盤一塊凈鵝肝乜都唔包要15歐,另外仲要叫主菜(仲貴)、飲品等等。
思前想後覺得好唔抵最終放棄唔去。
終於在「梁九記」遇上,仲要係好抵買。


王子超醒,响我去買嘢之前已經睇定今期「梁九記」有乜「季節限定」。
見到有trumpet mushroom (Trompetenpilze) 同 hedgehog mushroom (Semmelstoppelpilze),因為比較少見,佢十分有興趣試下。
每樣買咗啲,呢隻係trumpet mushroom,產自羅馬尼亞。

呢隻係hedgehog mushroom,產自法國。

後來check價先知,原來兩隻菌「梁九記」都賣得好平。
製成品

鵝肝好好味呀,外脆內軟。。。

塊扒係小牛仔扒,仲要Wet-aged咗,所以會更加好味呢。
王子唔like鵝肝,但要求大量菇菌。

其實仲有一大碗菇菌汁冇影,剛巧屋企有靚麵,王子食完呢碟,拿拿淋攞去整埋撈麵自己食。。。

34 則留言:

  1. 回覆
    1. 今餐唔貴架,如果你去「梁九記」最好早啲去。

      刪除
  2. 炒雜菌,又或用來炆伊麵、意大利闊條麵都得,鵝肝我就喜歡用甜酒(port or shelly)加蜜糖牛油煮的汁水,都唔錯架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來想整rapsberry sauce配鵝肝,但我其實like無汁原味咁食

      刪除
  3. 我都愛吃菇菇,但菇菇濕氣重,不敢常常吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 下,原來菇菇濕氣重我唔知呀!不過我見呢啲特別品種墟都唔係常有。

      刪除
    2. mushrooms grow with humidity/moisture, therefore, 濕氣重

      刪除
  4. 鵝肝都好大塊啵...以前都喜歡不過而家唔食啦..但菇菇我大愛..
    睇相trumpet mushroom 好似茶樹菇 而 hedgehog mushroom 就似猴頭菇 ...
    在新派齋鋪, 猴頭菇(不過應該是乾貨) 可以用來當"雞", 用金針雲耳紅棗蒸, 又或用來當咕嚕"肉", 或者用來煮煲仔飯, 好多變化, 好好味架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知佢哋中文名係乜呀,check過又揾唔到。
      猴頭菇我都試過用黎煮素菜,好似話有益,不過我度無得賣呢。

      刪除
  5. 好好味呀! 件鵝肝勁吸引, 雖然鐘意食, 但係依家知道鵝點養, 唔食啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子知道鵝點養所以唔食, 奶奶話當我哋知道肉、奶等等係點出黎嘅話,唯一出路係vegan

      刪除
  6. 這家「梁九記」好多嘢賣呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真「梁九記」已經去唔到,洋人version我一定唔可以放過啦

      刪除
  7. 我對肝類食品都吞唔落

    回覆刪除
    回覆
    1. 口味問題吧,王子愛牛肝,我愛鵝肝,我哋兩個都鐘意豬膶水

      刪除
  8. 我去咗「梁九記」喇. 我下晝先去,鮮魚冇乜. 急凍嘢好多,但係貴過超市. 呢度有樣好係好多食材都有.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度要上晝一早去先多鮮魚,下晝都係冇乜剩架。朝早去仲會有啲特價嘢賣(2至3折)。
      一般急凍嘢係貴過超市架,不過佢哋品質又高番啲。
      我去「梁九記」度主要買洋超冇嘅嘢,你度有冇鵝肝賣?

      刪除
    2. 鵝肝有大包有細包. 細包四塊好似12幾歐. 仲見有真空栗子, €6,79 500g.

      刪除
    3. 咁都唔算貴喎,我度逢每月第一個星期一全店有85折(特價同廣告品除外),你度應該都有

      刪除
  9. 鵝肝我都少食,但菇菇好吸引啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次都幾抵食,估唔到200g菇菇煮完仲有三個大湯碗咁多

      刪除
  10. 我又係成日入 梁九 掃貨架 , 佢啲凍肉 乾貨真係好平 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我淨係睇相都覺得嗰度多好物,睇到都興奮呀!

      刪除
  11. 你好!我也在德國 , 請問「梁九記」即係邊間呀?

    回覆刪除
  12. 回覆
    1. 有喎
      http://frischeparadies.de/frischeparadies-maerkte/muenchen.html
      去完話我知Munich果間點吖,我未去過呀

      刪除