我的網誌清單

2013年11月23日星期六

健康美容飲品-Green Smoothie

這杯綠油油嘅係Green Smoothie,近年歐美、日本都很流行嘅健康飲品。
有美容、減肥、排毒、改善腸道健康及皮膚質素等等多個好處。
好處多到不能盡錄呀。
佢嘅味道勝過外觀架,透過佢可以令自己嘅飲食習慣更均衡更健康。


Green Smoothie嘅基本材料係蔬菜、水果及水。
由於係raw food,無經煮食,同沙律一樣,可以保留最大量嘅酵素、維他命、纖維等等。
一般中國家庭比較多食已煮熟嘅菜,蔬菜在煮食過程中流失了很多有益元素。
食沙律同飲Green Smoothie就可以補充以上嘅不足,並且可以一次過可以食多啲唔同種類嘅蔬果。

製作Green Smoothie其實很隨意,初飲者一般會用較多水果及較少蔬菜,並且飲較小杯,習慣了以後便可以逐步加重蔬菜嘅分量及飲用量,減少吸收果糖。

如果平日少食蔬菜,初飲時反應會較大,因為身體習慣了多肉多澱粉質少纖維,當身體習慣了,呢啲反應都會消失。

蔬菜方面一般以沙律菜為基本,另外可以加入甘荀、青瓜,西芹等。
水果方面亦很隨意,但要製造creamy效果,便要加入香蕉、芒果、木瓜呢類生果。
除了蔬果,你亦可加入薄荷、薑等等。加入少量已去皮檸檬仲有清肝作用,間接令皮膚更有光彩。

攪拌機內加入蔬菜及水打碎,再加入水果打碎,一杯Green Smoothie便完成。

為了方便,還可以將香蕉、木瓜、菠蘿等水果切塊入冰格,用嘅時侯再取出要用嘅分量,攪拌機內先用水浸冰水果一會至微軟,再加入蔬菜及其他水果打碎,加入冰水果仲可以即時冷凍杯Green Smoothie呢!

有些人還會一次過整多啲入樽入雪櫃,方便隨時飲,但我還是選擇鮮製啊。
 有時外出食飯多咗, 又或者响聖誕、新年啲大時大節食少咗菜,返屋企都可以飲翻杯補充下。

12 則留言:

  1. 呢個我麻麻. 都係直接食沙律菜水果.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋想一次過食到多種沙律菜水果呀,不過真係唔係人人接受到

      刪除
  2. 初飲時反應會較大, 係咪即係成日要去探廁所呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似話人人唔同,通常係感覺到腸多咗蠕動,排出有毒氣體,唔使探廁所架。
      如果有微瀉,即係indicate之前嘅diet唔夠蔬菜,或者飲嘅分量多得滯

      刪除
  3. 這裡買杯鮮榨果汁好貴。唯有自己搾,木瓜奶,甘荀青瓜西芹汁。下次試吓加香蕉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我前日見一杯中size green smoothie要5歐...貴到呢.....

      刪除
  4. 香港以前有間叫mix的juice bar,都有呢類飲品,不過一杯要30+,本地人似乎不太喜歡,所以宜家無佐了

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢類飲品洋人超like,貴一貴都有人買架

      刪除
  5. 我間唔中會飲5青汁,我係榨汁,想必無就咁打咁多纖維呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 5青汁我以前都有飲,不過真係好青下,但我又ok like喎。
      呢隻就少甜,但係要連渣食

      刪除
  6. 我有個同事就是飲這個, 已經有1年多了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見啲人話連gym同美容師都教啲客飲。
      我諗我會1星期飲幾次,好難日日飲。

      刪除