我的網誌清單

2013年11月18日星期一

忌廉芥末沙律、煎羊排骨、上海葱油意粉

是日晚餐都幾豐富。餐前有杯提子酵素,王子話提子酵素好味過萍果酵素喎。


忌廉芥末沙律


我鐘意煎羊排骨啊!用摩洛哥香料醃。

 上海葱油意粉,好簡單好易整但好好味。

今日嘅忌廉芥末沙律加入了酸鯡魚(herring),買唔到可以用蝦仁、青口等代替。
一次可做多一點,放响雪櫃慢慢食。

忌廉芥末沙律

食譜:

材料﹕
甘荀 1條
椰菜花1個
酸鯡魚/熟蝦仁/熟青口 300g

調味:
沙律醬3湯匙
黑胡椒粉少許
鹽適量
芥末1湯匙
沙律1湯匙(如用酸鯡魚便不用加)
忌廉2湯匙


甘荀去皮切片,椰菜花切件,
熱水加入少許鹽,煮甘荀1分鐘,
加入椰菜花煮1分鐘,取出過凍水,瀝乾,
混和芥末黑胡椒粉、沙律醬、沙律醋、忌廉少許鹽,試味,
拌入所有材料再雪2小時以上。

21 則留言:

  1. 餐餐都咁豐富,真係羨慕你有這麼好的廚藝,但最重要係……
    有人懂得欣賞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀,都係架,如果王子唔食,我一個人就冇心機煮lu

      刪除
  2. 係喎,下次我可以燒羊排骨喎, 我只識炆咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度羊架好貴,羊排骨抵食好多。
      你有光波爐燒羊排骨好方便

      刪除
  3. 上海葱油意粉>>fusion菜?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,上海crossover意大利,end product好似油麵架

      刪除
  4. 上海葱油意粉, 簡單得來又幾特別, 等我搵日都試下先
    那個忌廉芥末沙律, 正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得上海葱油麵香港賣得好貴,其實上海葱油好易整架,又可存倉

      刪除
  5. 回覆
    1. 多謝呀,好味之餘可以一次過食多種菜啊

      刪除
  6. 我都覺你屋企啲膳食yummy架

    回覆刪除
  7. 碟碟精彩,我揀唔到邊味唔正噃~~

    回覆刪除
  8. 摩洛哥香料醃羊, 襯絕又好味. 唔知點解, 外國羊沒羶味, 但中國羊羶味極重.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我鐘意羊羶味,但洋超嗰啲冇味架,我已經冇買lu。
      隻羊排骨係土超新鮮貨,夠羶多肉汁仲要平,我似家淨係去土超買羊架咋。

      刪除
  9. 蔥油意粉你都諗到, 讚呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度冇新鮮上海麵,用意粉代替有另一種風味呀

      刪除