我的網誌清單

2013年11月11日星期一

朱古力巨輪-Ritter Sport基地(1)

我諗好多香港人對Ritter Sport呢隻朱古力都唔陌生。
歐洲人普遍愛朱古力,牌子及款式都甚多。响一般超市可買到嘅朱古力中,我同王子都覺得Ritter Sport嘅性價比最高。
某日我哋去咗Ritter Sport嘅基地。




色彩繽紛及方形係佢最大嘅標記。



基地仲有個展覽館連博物館。


展覽館係免費入場的,首先見嘅係朱古力嘅歷史。

原來第一批加糖入朱古力嘅係西班牙修女。

將朱古力變成方形嘅人係佢-Clara Ritter。
原來Ritter Sport朱古力當初係叫Ritter,冇Sport呢個字。當時啲人興去運動場嘅途中先去Clara間鋪度買排朱古力帶去食,買完會放入褲袋,但長方型嘅包裝會整斷啲朱古力,所以Clara便想出方形朱古力來。


呢度係朱古力巨輪,由1920年講到今日。
好似「羅信記」咁,佢都經歷過唔少咸苦同挫折架。

先睇下唔同年代嘅朱古力包裝。




呢個最舊,1920年

呢個係未變方形前嘅包裝,仲有當時嘅朱古力模。







18 則留言:

  1. 回覆
    1. Ritter Sport我覺得ok,Milka就堅甜啦。
      不過我唔多食朱古力,同埋食都係黑朱多

      刪除
  2. 回覆
    1. 仲有好多嘢玩,不過淨係俾細路,年齢歧視呀!

      刪除
  3. 我在香港不喜歡食朱古力, 拿上手已溶. 來了德國反而愛上了, 但不敢吃太多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度成日有新款,不過我鐘意睇靚包裝多過食。

      刪除
  4. 呢個品牌朱古力, 我都係近年在價真棧見到先至識, 細個時淨係識得吉百利同瑞士蓮咋。
    我初次買都係因為比佢不同顏色方型設計吸引, 在第二度好少見, 價錢又唔貴, 不過只試過兩三隻味道, 算OK,
    如果香港有那個橙味, 我都想試, 因為細個時好"恨"食某牌子的朱古力橙餅, 好惜而家因為太甜已食唔落

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次買係city super,後來見價真棧有仲幾平。
      有橙味呀,我遲啲會post佢個樣出黎。
      瑞士蓮呢度好多,又係超多味,不過貴好多所以我哋去outlet先買。

      刪除
  5. 我大鄉里, 未聽過呢個牌子, 但我唔食朱古力既.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係巡citysuper見佢個包裝得意先買,有巡開價真棧就一定會見到。

      刪除
  6. 我未食過呢, 會唔會好甜呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得歐洲朱古力係偏甜架。但要睇買邊隻味,焦糖、白朱嗰啲係勁甜。
      初試又怕甜最好買黑朱(around 70%),或者草苺、紅苺、野苺嗰啲會幾好。
      不過歐洲朱古力品質高又唔貴,唔試好嘥啊

      刪除
  7. 有花花嘅包裝,設計得好靚呀~~
    朱古力我偏好某啲牌子,悶悶地吃1塊,成個人開心哂呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度醫生話朱古力本身其實係有益架,冇益嘅係其他添加嘢,
      所以建議我哋食黑朱。朱古力你食乜牌子多?

      刪除
    2. 我都睇過報導,話朱古力令人心情愉快,還好以治頭痛添㗎!
      我愛吃三角麥,Lindor,還有最愛係藍色 Kit Kat,可惜 HK 無得賣呀!

      刪除
    3. 下次叫老伴或者寶貝仔帶啲俾你啦
      我度三角麥最近出咗幾款新口味呀!

      刪除
  8. 朱古力 我 LIKE 呀 , 有 NUT冇咁甜就最 LIKE ^^

    回覆刪除