我的網誌清單

2013年11月20日星期三

山谷中的磨坊-Siebenmühlental

上次去Ritter Sport基地偶然發現了Siebenmühlental呢一條行山徑,跟王子約定要來走走。
Siebenmühlental位於山谷中,沿路有溪流,兩面是森林。
因為有溪流,以前很多磨坊都建於此地。
我們的起點是其中一間磨坊。


現在磨坊已改建為餐廳和商店,供遊客参觀。
商店主要賣手工藝、有機蔬菜及自家製嘅芝士、麵包等等。樓上是咖啡店。





 打開門,

 便會見到個用水力推動嘅磨。

以前磨坊四周係農場,依家都仲有不同動物睇。





行下行下,去到另一間磨坊。

呢間改為有機餐廳。

見有人伐木。啲木有哂號碼,即係已經俾人買咗。

見呢位洋叔正在破柴,應該係供應俾冬天火爐用。


另一間磨坊,改為賣有機食品。

另一間磨坊

呢間磨坊養咗啲好得意嘅兔仔。


23 則留言:

  1. 磨坊風景好靚,好似睇緊魔戒既場景!d雞好靚好有霸氣,型!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋行嘅時侯都覺得有啲似拍戲場景呢

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢度地方大,行山時真係冇乜人架

      刪除
  3. 磨坊和我想像中不同,憑外觀怎樣也沒有想到……還只以為是農莊。
    很好的見聞導賞,謝謝你的分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 憑外觀我都唔會估到,淨係覺得好大間,很古舊

      刪除
  4. Total係咪真係有七間磨坊呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 最初係,後來越來越多,我哋去咗其中幾間咋

      刪除
  5. 依家好多人追潮流都裝玻璃門火爐,佢地話睇住啲烈火,好靚喎,但斬伐好多樹木呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋度係因為間屋太大,啲heating唔夠力,要靠燒木先夠暖呀

      刪除
    2. ic, 所以間屋有暖氣, 都要火爐幫助升溫.

      刪除
  6. 真係好有懷舊feel! 張d磨坊改建, 保存d舊建築物等其他人一邊食野買椰, 都可睇下以前d磨坊係點樣, 有趣又有教育意義, 讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實沿途仲有不同資料講自然環境、動物同中古農作物,不過太多冇影啦

      刪除
  7. 好耐冇見過活生生的雞了, 呢邊冇架.

    回覆刪除
  8. 外國地方,連動物都優悠好多呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人唔鐘意外國地方覺悶,我又覺得優悠唔錯

      刪除