我的網誌清單

2013年12月1日星期日

聖誕市場-Stuttgart(1)

今年第一個去嘅係Stuttgart聖誕市場。


好多款啊。


這些是可食用餅做的。

呢個火車模型很大型。

仲可以坐蒸汽火車玩。

有一區係賣蠟燭架。



呢區全是飲飲食食的。

每家店賣的酒杯都有自己的設計,飲完唔攞番按金當買咗。


各款喉糖。

店主自製嘅家品。


用蠟整成嘅聖誕吊飾,店主說是古圖案。

迷你童話世界。


這裡的聖誕市場有一個著名嘅特點,便是屋頂上嘅裝飾同設計好有心思。


大量烘焙用品。






懐舊家品。

懐舊焗模。



這店賣蜜糖產品。

還有蜜糖蠟燭,點着時會散發蜜糖香氣呢!


聖誕市場實在太大,明天繼續逛。

14 則留言:

  1. 好多o野我呢邊Xmas markets唔見有賣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你度好似唔多嘢賣,呢度勁多靚嘢賣,我只可以影一部份咋
      好多係店主自己設計同生產架,啲手工同品質好高呀

      刪除
  2. 回覆
    1. 冇呀,有時太多嘢睇反而唔知從何入手

      刪除
  3. 呢個聖誕市場好大呀, 德國人興自己設計同生產咁多o野來賣, 好有特色! 不過咁多, 聖誕市場完佐可能都賣唔晒啵
    用食用餅做的裝飾, 唔怕會招來老鼠? 香港咁熱, 掛一兩日恐怕會引來大堆烏蠅蟑螂,挂完恐怕都唔可以食

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我冇乜見過老鼠架,天氣凍就更難有lu

      刪除
  4. 多嘢睇得來唔太迫,逛起來都好舒服呀~~

    回覆刪除
  5. 我想食炭燒魚;brottopf好靚,但廚房無位擺,睇吓唔買都好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲嘢好靚呀,不過買完又要揾位擺,唔用又會俾人話,都係睇吓影吓算lu

      刪除