我的網誌清單

2013年12月18日星期三

Waiblingen聖誕市場

成日post聖誕市場,悶未?
其實我行聖誕市場唔悶架,因為佢哋各自有主題。
Waiblingen聖誕市場我同王子都未去過,剛到時天仲未黑呢。






天仲未黑,就先參觀呢個聖誕市場嘅其中一個特色-X'mas Celler。
入口無乜特別。

入面係另一個世界!
Waiblingen地下有兩個地下室,位於市政廳廣場下面。
呢個係其中一個,建於14世紀。

呢度係賣本地創意藝術手工藝。











仲有咖啡店

吸收完藝術靈氣之後,外面都天黑啦。

















終於等到呢個聖誕市場嘅第二個特色,已經企滿人。

係木偶戲!

套戲一啲都唔悶,仲幾好笑架。
木偶會同啲小朋友互動,啲小朋友又會一齊俾反應,超入戲超興奮。










聖誕火車唔少得。



佢似偷嘢多啲。

月圓之夜,個月亮又大又圓。

本來有人話要食少啲,外出前話佢晚餐食好light已經可以。
如果我咁都信,就真係〝傻的嗎?〞啦。
半路中途,有人改口供,話食多啲都得喎。
返到屋企,得悉有羊有沙律,即時推翻所有口供。

17 則留言:

  1. 好有氣氛呀!睇相都感受到聖誕節,我都好想行!最中意睇小物,可惜香港無:-(

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度啲小物好令呀,不過係設計品,好貴呀

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢度聖誕最大攪,新年反而一般

      刪除
  3. 回覆
    1. 唔悶就好啦,呢度呢排周圍都係聖誕市場呢。

      刪除
  4. 睇你介紹d聖誕市場唔悶喎. 可能因為有新鮮感.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實聖誕市場我年年行都唔悶,因為現場好靚同有新產品睇。

      刪除
  5. 我呢度啲聖誕市場商業化, 一味人多, 遊客多, 係好熱鬧, 但無咩特色.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你度係咪好多個聖誕市場架?

      刪除
    2. 最出名未科隆大教堂個聖誕市場, 攤檔排得好密, 好迫呀. 小鎮個啲好細.

      刪除
  6. 唔悶, 你講果d我都唔識, 好在你影相, 等我無得去都有得睇, 感受下歡樂氣氛

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實個town本身都靚,不過已經天黑冇到處行,有機會再影下

      刪除
  7. 我呢度D人都鐘意掛偷野既聖誕老人

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢擺明偷野啦,真嗰個好肥冇可能爬到呢

      刪除
  8. 只因為你煮嘢太過好吃,睇怕無咩人可以唔推翻口供呀

    回覆刪除