我的網誌清單

2013年12月3日星期二

自家製純天然治喉嚨痛咳藥水

我以前係嗰種一開始咳就唔停嘅人,最高記錄係大半年,一兩日好番少少又番咳。。。

當時英國啲大學醫院去過,香港啲大醫院又去過。
英國醫生話係天氣,香港醫生話係污染。
中醫試過幾個月,完全冇反應。民間嘅燉川貝、燉橙、燉雪梨、燉鱷魚肉全部唔得。
醫生話再唔好要轉哮喘,本來打定輸數,點知俾一個澳洲兒科醫生醫好咗。
之後每次開始喉嚨痛同咳我都好緊張,但小心極都要咳成個月先停。

最後輪到德國醫生,佢開啲唔係咳水係懵仔藥但係又好掂。
但係佢見我成日開始喉嚨痛同咳,唔想我食咁多藥話冇益,建議我自製純天然治喉嚨痛咳藥水。
佢話係德國啲民間智慧,佢大約八、九成病人話work。

材料簡單:大量洋葱、糖


糖可以選擇自己喜歡的,砂糖、黑糖、黃糖、蜜糖都得。
將洋葱切碎(可以用攪拌機),在杯底放一層薄糖、一層碎洋葱、一層薄糖......至杯滿。
將一隻碗/碟放在杯上,然後反轉,待半小時至1小時會見有汁液流出,那便是藥水。

(因為有blog友久咳未癒我早啲出呢個post,我其實今日冇整而上圖只係demo所以冇汁液)

德國醫生話其實個譜係有科學根據架,因為洋葱有殺菌功效,可以殺死口腔同喉嚨嘅菌,啲菌冇哂喉嚨痛同咳就會消失。
飲完之後唔好立即飲水要等佢殺菌。因為純天然所以飲完唔會有睡意。
喉嚨痛同咳一開始時要儘快整,通常飲幾次就冇事。
如果咳咗一陣都可以飲,但菌多咗就要等耐啲先會好呢。


呢個方法我已經用咗一段長時間,真係好掂喎。

20 則留言:

  1. 呢個方法真係未聽過呢!香港呢排天氣時冷時熱好易病,如果唔洗食藥就最好,而家多個好方法,謝謝你分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個方法我覺得掂呀,我依家一作嚨痛/咳就用,好快就冇事。

      刪除
  2. 洋人都唔太鐘意倚賴藥物, 都喜歡土法呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲藥物有副作用真係冇乜益,可免則免呢。

      刪除
  3. 之前唔記得邊個,佢做嘅方法同你差不多,都係洋葱做主打,謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 除呢個之外,我淨識紅酒浸洋葱養生咋

      刪除
  4. 我試過呢個土法. 好難飲o既.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全贊成呀!不過忍幾秒好過咳成個月

      刪除
  5. 總之醫得好就得,我最唔贊成下下食藥, 特別是成藥。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會試咗呢啲天然方法,真係唔得先再睇醫生食成藥
      不過已經好耐冇因為咳而要揾醫生啦

      刪除
  6. 回覆
    1. 如果work真係免咗好多辛苦架,又冇副作用

      刪除
  7. 有病時,就知辛苦,什麼古法,幾難飲,都要試。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪就係,以前成日咳到甩肺晚晚冇得瞓,
      感謝個醫生教識我,免咗我好多辛苦。

      刪除
  8. 多謝分享呀! 今晚試下先, 不過係咪好難飲架?要用幾大隻杯呀? 可唔可以一次過整多啲, 放雪櫃慢慢飲呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 難飲架,通常一隻杯唔係出好多汁架,同埋d汁出得好慢,所以整多幾杯先夠用。
      我有時會整多咗放雪櫃慢慢飲,不過我prefer新鮮,形住效果好啲。
      因為係天然嘢可以飲得好密架,不過我飲max 1-2 day 已經完全冇事。

      刪除
  9. My hubby coughs very often and so difficult to cure, thanks for sharing this method.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我正正係咁!係咁咳好影響日常生活。
      唔記得講,醫生話同時間其實仲可以多啲用漱口水幫助殺菌,同飲維他命C溶液加強抵抗力

      刪除
  10. 我呢幾日又係咳同喉痛,聽日買個洋蔥試下先.....問下,飲完會唔會口臭良久㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實啲味怪所以飲個下難頂,之後就冇嘢亦唔會口臭架,
      反而個廚房會好大味,keep住關上廚房門就ok

      刪除