我的網誌清單

2013年12月16日星期一

自家製素漢堡扒

自家製素漢堡扒可以用好多唔同材料做,其實都好隨意。



冇用製素肉啲化學嘢,素漢堡扒同真漢堡扒响口感上係有分別架,但佢嘅材料就好有益。 
因為王子鐘意食,我久唔久都會整。
除咗配飯,整素漢堡飽、整wraps都得架。

今日介紹其中一種方式。

素漢堡扒

食譜:

材料﹕
罐裝紅腰豆半杯
洋葱1隻
蘑菇200g
燕麥1/4杯
麵包糠1杯
蛋1隻


調味:
末1湯匙
素蠔油1湯匙
抽半湯匙
黑椒碎湯匙
1/4湯匙 
意大利香草2湯匙


用攪拌機將洋葱及蘑菇分別打碎,
用油爆香洋葱碎 ,加入蘑菇碎炒至軟,
攪拌機紅腰豆成茸, 加入已炒香洋葱蘑菇、其他材料及所有調味,拌勺,待30分鐘,
如喜歡漢堡較硬,便要多加麵包糠,
燒熱易潔鑊,加入油,
弄濕雙手,搓素漢堡漿至扒型,直接易潔鑊煎至兩面金黃。

Vegan者可以唔用蛋,不過煎嘅時侯要小心啲,因為會較易散。

16 則留言:

  1. 原來係豆蓉. 搵日玩吓先.

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲材料好健康架,久唔久食下清下腸胃呀

      刪除
  2. 原來係紅腰豆, 我地都有食, 整之前要浸一日呢

    回覆刪除
  3. 素漢堡扒,都係第一次聽,謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋久唔久green day,素漢堡扒都係一個選擇,唔使成曰瓜炒瓜,菜炒菜呢。

      刪除
  4. 回覆
    1. 素漢堡扒啲材料真係方便就手架

      刪除
  5. 講起紅腰豆,我鍾意食chili con carne, 食素可以用soya chunks代替免治肉。

    回覆刪除
    回覆
    1. good idea喎,我諗會係一個好素菜用黎招呼素食朋友

      刪除
  6. 回覆
    1. 如果要招呼素食朋友,呢個都方便

      刪除
  7. 紅腰豆蓉都好喎, 無黃豆渣要炒乾咁煩, 我又學下先
    我like薯仔/蕃薯, 所以會用薯蓉溝雜菜溝燕麥片, 但有人唔多like薯仔/蕃薯, 所以我也試過用extra firm 豆腐脫水加corn meal加即食麥片(貪佢碎d)加洋蔥、西芹粒

    回覆刪除
    回覆
    1. 用薯仔都好味呀,尤其要清存貨時,不過要多啲功夫。紅腰豆打開用得,多啲營養同埋個外觀似啲。
      豆腐我度貴呀,有人又唔多like,我好少買呢。

      刪除
  8. 等我學下,間唔中唔吃肉,比腸胃抖下先~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,啲腸胃真係要保養下,佢一唔happy最辛苦都係自己

      刪除