我的網誌清單

2013年12月25日星期三

印度風

今年棵聖誕樹。


睇完聖誕樹又要開飯啦!某日屋企又吹印度風。

响西班牙超買咗個大三文魚頭,成1kg重,返屋企清理好,用黎煮咖哩魚頭。
我好怕魚頭腥,用咖哩煮就一定唔會出事。好味!我下次要買三文骨腩黎煮。

咖哩雜菜。

有印度飯同中東包配咖哩。


王子嘅個人show time! 王子喜歡自己煮印度Chai,我負責切芒果!

我今次用咖哩paste煮魚頭,對隻咖哩paste有興趣可以睇番舊post張相跟住買呢。

咖哩三文魚頭


食譜:

材料﹕
 
三文魚頭1kg
洋葱2個切粒
蕃茄1罐
curry paste2湯匙

調味:
鹽適量
黑胡椒碎
糖少許
水1杯

三文魚頭用少許鹽醃1小時,
易潔鑊內不加油,煎香三文魚頭,
加入洋葱糖、curry paste 、蕃茄及水,
加入適量海鹽及黑胡椒碎 ,加蓋用中小火煮15-20分鐘,試味。  

16 則留言:

  1. 我都好耐冇煮咖哩. 搵日佢要出一出場

    回覆刪除
    回覆
    1. 食完聖誕餐,改下口味食咖哩無咁悶呀

      刪除
  2. 食魚頭,正!德先生都會試,佢啲家人—定O哂咀,仲要説話多多。所以,王子好犀利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚頭我唔會煮俾一般洋人食,王子久經訓練,魚頭佢都食架

      刪除
  3. 個魚頭確係好大個,好味~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好大呀,一個已經成kg重。細魚頭冇肉食架

      刪除
  4. 睇來西班牙人食魚口味同我地好似, 又魚頭又白鱔, 真係好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢哋對魚係比較有研究架

      刪除
  5. 我帶過黎既咖哩都未掂過呀 ^^

    回覆刪除
  6. 我用香茅整三文鱼鱼頭, 有時買TomYUM的湯底再加葱, 芫茜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬陰功加咗魚頭同海鮮真係好味,又唔腥

      刪除