我的網誌清單

2013年12月7日星期六

古怪南瓜、家常便飯、紫紅日落

很多事情真係會响估唔到嘅情況下發生。
屋企附近開了一座大型水療中心,人人話正,於是周日同王子去游水。
大型水療中心旁邊係大型園藝中心,平時呢度周日乜都唔開,唔知點解嗰日佢開,入去八吓先。
好嘢!所有南瓜半價!仲係食得嘅!
呢隻係咪好古怪好可愛?呢隻叫Bischofsmütze。


呢隻花花形Patissons (Pattypan Squash)

長形魚翅瓜

完全冇諗過去游水去去下買咗一堆瓜返屋企。。。
家常便飯。

魚翅瓜湯。
又係估佢唔到 ,王子竟然覺得魚翅瓜好味。

煎釀蘑菇

印度咖哩魚煲

同場加影:紫紅日落景


12 則留言:

  1. 回覆
    1. 我一係唔見,一見就連續兩日都見到,另外圓形白肉果隻都見有

      刪除
  2. 王子鍾意魚翅瓜,咁你又鍾意魚翅瓜湯嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得ok但未到勁like,不過遲啲菜又貴又少款,已經上定倉過冬啦

      刪除
  3. 我以為得意樣嘅南瓜係裝飾用嘅,可以吃又幾好喎~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估唔到呀,好彩多口問下啫,又學多樣嘢。

      刪除
  4. d南瓜個樣真是怪啊!但味道是不是同正常的一樣?
    我媽都鐘意煲魚翅瓜冬孤紅蘿蔔湯, 加少少夜香花, 清清地,,魚翅瓜本身無乜味,但我覺得用來煲湯幾好味

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實仲有皇冠型、號角型好多我無買。店員話味道ok,我見唔貴買黎試下都好,不過未試呀。
      魚翅瓜我想研究下新食法呢。

      刪除
  5. 回覆
    1. 好彩佢無乜唔食,否則要分食呢。

      刪除