我的網誌清單

2013年12月4日星期三

中世紀聖誕市場-Esslingen(1)

Esslingen嘅聖誕市場非常有名,天未黑我哋已經去到。

同其他聖誕市場一樣,入場之後係行買睇食飲。









呢檔賣嘅係仿照Esslingen啲建築嘅模型。

因為係周日,好多好多人呀。



呢檔鮮烘麵包好多人買,幾得意不過其實食味一般。

看見這些蠟燭嗎?係啲小朋友自己設計同親手整架

先上色。

後面有工作枱同唔同工具,唔明先有導師幫下手。
可能呢度啲細路返學主要係玩同學習生活技能,導師同家長只會企埋一邊等佢哋自己探索。
啲細路其實好細個,下圖藍衣小童大約4歲,我見佢行來行去,望下啲人點整,過一陣佢已經自己走去開工,勁獨立。
我叫咗兩個細路俾我影佢啲製成品,左邊條似唔似茄子?

穿過呢度,便正式進入中世紀聖誕市場。

先睇中世紀嘅遊樂場,裡面係中世紀流行嘅遊戲。
有用人力推動嘅摩天輪,只招呼小孩。
個摩天輪唔係仿製品,係由中世紀留到依家架。
啲小朋友係咁尖叫,家長係咁舉機影相。


入咗中世紀聖誕市場,多咗好多古裝人。
呢個係中世紀遊戲-鐵球擲雞蛋。


呢個玩一次1,5 Taler,〝Taler〞係以前嘅貨幣,亦係英文〝Dollar〞嘅起源。




呢個係願望井。

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢個有特別主題,所以好多人黎

      刪除
  2. 周邊啲屋都圍上燈飾,整個聖誕市集氣氛濃啲又靚啲,仲有自家製蠟蠋添,呢個市集赢哂啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個town本身已經靚,聖誕市集就仲靚,不過超迫呢

      刪除
  3. 我呢度個中世紀聖誕市場又係冇乜o野玩架. 可能我呢邊唔興.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個聖誕市場係附近最多元化,同埋係最多o野玩架

      刪除
  4. 行呢度有野玩唔錯喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度多o野玩架,特別多細路。

      刪除
  5. 呢個Town個christmas market "中世紀"主題幾好啵, 可以知道下以前d人點過聖誕節, 有趣!
    原來中世紀已經有摩天輪, 真係你唔講我都唔知

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度興中世紀做主題架,久唔久啲節日都會展示下d中世紀嘢,有趣架

      刪除
  6. 以唔危險嘅前題,我都鍾意比小朋友多作嘗試呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時見到啲小朋友咁樣,會覺得自己低估咗佢哋

      刪除
  7. 個D遊戲, 唔知點解令我想起係荔園擲香口膠

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家都係懷舊嘢呀,呢度啲幾難架

      刪除