我的網誌清單

2013年12月28日星期六

肥胖是怎樣煉成的

公開下個聖誕增肥餐單先。


聖誕曲奇無限量供應。

焗芝士蛋糕。


海鮮薄餅加超迷你沙律。

焗羊脾加雜菜。


南瓜湯、冷盤、麵包。

黑醋炆牛肉配麵。

天氣奇差,日日落雨,整個聖誕零運動,除了坐食瞓,還是坐食瞓。

14 則留言:

  1. 你去左奶奶到過聖誕,住左幾多曰呀?我23号上午去,26号上午走。
    個芝士蛋糕幾靚,好食嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 住咗3日2夜呀。個芝士蛋糕今次有啲怪,但我又講唔出係乜。

      刪除
  2. 嘩樣樣都想食呀!你請埋我食丫!最多食完先減...hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 有部時光機就好啦,我同你交換,我想食點心呀

      刪除
  3. 你奶奶真係使出渾身解數喎 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩佢今次無搬套古套餐具出黎,我好怕掂佢哋

      刪除
  4. 聖誕最好係有得坐食瞓呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度聖誕乜都唔開,只好坐食瞓啦

      刪除
  5. 有咁多美食 想忍口都難 ,肥就肥啦 至多食完再減 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕嘢超高卡,仲要坐食瞓,不敢想像呀

      刪除
  6. 每款都好似好好味咁喎,如果請我食,要我肥我都願囉,哈...^^

    回覆刪除