我的網誌清單

2013年12月26日星期四

焗焗日-煙肉洋葱蛋批、朱古力飽

某日係焗焗日,焗咗兩樣嘢呢。


煙肉洋葱蛋批(Zwiebelkuchen/Onion Quiche)係王子嘅大大愛,都幾多手工,同埋要响屋企整先好味架,响外面食通常麻麻。
我哋係用曲奇皮整架,不過有啲家庭係用麵包果種皮整架。
佢有類似雞批嘅牛油香,中間嘅洋葱係軟滑同香甜架。
我本身唔鐘意食Quiche ,呢隻除外,佢嘅餡料令佢特別香特別好味!

反正焗爐仲有位,唔想浪費能源,順手焗埋朱古力飽。
完全冇理造型,爆哂口,但味道幾好唔太甜架。

本來個煙肉洋葱蛋批焗起要等一陣先可以切,咁會靚仔啲。
可惡王子話唔等得,要趁熱食,一脫模就切,搞到個批超樣衰。


煙肉洋葱蛋批(26寸模)

食譜:

材料﹕
煙肉粒200g
洋葱1kg
蛋5隻
牛油150g
麵粉310g
double cream150g
牛奶50g


調味:
鹽少許
麵粉3-4湯匙
Kümmel(Caraway)/Nutmeg 少許 (optional)


牛油放至室溫,用一點來塗焗模,
牛油、麵粉、1蛋及少許鹽放大碗內,刮刀/鏟將其混合成木糠狀,
用手略搓成團,用鍚紙包好雪至少1小時,
洋葱去皮用攪拌機切成丁,
用少許油炒香煙肉粒,加入洋葱炒至軟(約20分鐘),
熄火加入麵粉勺,加入double cream、牛奶、蛋及Caraway,拌,試味,
預熱焗爐至190度,
將麵放在焗模,用手提按至填滿模,加入洋葱漿
用190度於焗爐中下層焗45-60分鐘。 

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,王子鐘意多啲餡架,所以佢會嫌外面啲唔夠餡

      刪除
  2. 焗嘢食, 廚房特別香, 特別肚餓嘅; 難怪唔等得, 而且熱食又香啲, 好食啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架,熱食係香啲好食啲,不過外型就會差啲!

      刪除
  3. 回覆
    1. 凍咗先切就靚仔,趁熱食就好味,兩難存呀

      刪除
  4. 個批都好靚仔呀!我都鍾意吃熱批,唔使等啦~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真實我焗嘢唔算叻,我今次有俾心機整靚個批架

      刪除
  5. 個批好吸引呀 , 多謝分享 <3

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個好好味,有時間要試下呢。

      刪除
    2. 我地呢边加芝士, 用少d蛋!!

      刪除
    3. 其他蛋批我都會落芝士,呢隻就唔會

      刪除