我的網誌清單

2013年12月2日星期一

聖誕市場-Stuttgart(2)

呢個係最多人影相嘅裝飾,我都睇咗好耐呀。


呢個似曾相識吧?Hänsel und Gretel (Hansel and Gretel)









到處都是鮮製焦糖果仁,令空氣中滲著甜味,更加似身處童話世界。





市政廳化身成為Advent Calendar。

各款聖誕曲奇。


曲奇模係好多人嘅collector items。啲人好用心睇,因為每年有新款。

呢間我睇咗好耐,啲盒靚到嘩嘩聲。




王子家鄉菜。

呢檔係德國手製架,啲手工好好。




唔同造型嘅朱古力。


博物館中庭有聖誕佳音。個環境好好feel呀。

唱得好好,啲人好專心咁聽,仲聽到好感動。

唔覺唔覺都行咗成3個鐘啦!

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,不過影相難咗好多,要不斷試。

      刪除
  2. 真係多o野睇過我呢邊. btw Wienermandeln同Wien有乜關係o既呢???

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度啲人叫gebrannte Mandeln架, 我估係同一樣嘢不過有唔同叫法,
      仲見有人叫Wiener Mandeln、gebrannte Wiener Mandeln、Wiener Krachmandeln....

      刪除
  3. Stuggart 聖誕市集大過科隆嗰個呀。行市集,我必食甜脆mandeln.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都幾大下,我已經冇仔細睇都行咗3個鐘....

      刪除
  4. 回覆
    1. 如果有心買嘢認真睇真係可以行成日架

      刪除
  5. 嘩! 真係好似維園年宵咁, 好熱鬧,有氣氛, 仲有咁多不同款式的檔口, 我都喜歡果d盒同鐵罐, 仲會儲低果d靚靚餅干糖果鐵罐 :)
    王子家鄉菜係咩? 有d好似長通粉, 另外果d係薯仔絲同火腿粒? 咩味道, 好唔好食架?

    回覆刪除
    回覆
    1. d盒同鐵罐靚到嘩嘩聲,不過都貴到嘩嘩聲呢。
      家鄉菜係酸菜煙肉炒本地銀針粉 ,我麻麻王子超like。

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀,現場環境好靚好有氣氛呀

      刪除
  7. 我都好鐘意收集鐵盒,可惜香港太濕了,有啲精品生咗鏽,攪到我好肉赤呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁!生咗鏽唔掉又唔知可以點做!

      刪除