我的網誌清單

2013年12月15日星期日

獨食日

某日王子晚歸,是我的獨食日。
獨食唔使就王子,煮哂啲王子唔鐘意但我又鐘意嘅食物。


 潤腸田雞煲仔飯



泰國蝦醬炒西芹小椰菜


依家你最想食啲乜?

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 分兩餐食嘛,你幫口我整多味餸

      刪除
  2. 兩款都是我的至愛,但好難找到靚的潤腸,而且更買不到田雞呀,嗚嗚.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 潤腸係有人送架,我度都冇呀。田雞係冰鮮,主要賣俾越南人,可以問下佢哋喎。

      刪除
  3. 我地呢度都唔見有田雞賣呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又冇?!我以為你度越南人多實有tim。
      我度d田雞係冰鮮,主要係賣俾越南人,可以留意下越超喎。

      刪除
  4. 我也愛吃潤腸田雞呀!
    屋企人唔吃辣,我煮比自己吃時,會把握概會煮辣食㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少咁早上網,原來呢度顯示嘅時間同我唔同,我度係早上9點27了~~

      刪除
    2. 香港有新鮮田雞,正好多呀!黃鱔煲仔飯我覺得都正!

      刪除
    3. 田雞黃鱔煲仔飯, 要加薑絲,少少紹酒來調味...應該好香..嘩..想起..正!

      刪除
  5. 偶然獨食真係好開心, 我都成日找機會去食一d身邊人唔鐘意但我又鐘意嘅食物, 好似特別好味咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 獨食你最想食乜呀?

      刪除
    2. 我鍾意食香口炸野,簡簡單單炸磨菇炸薯角洋蔥圈已好好味,仲有麻辣米線麻辣火媧,諗起都流口水:P

      刪除
  6. 回覆
    1. 佢話麻麻,同埋可能田雞對於佢黎講唔係食物。
      你好唔好田雞?

      刪除
    2. 我都唔係好得, 好少食

      刪除
  7. 我曾經食過一次田雞(因為唔知),雞肉咁,好食嘅,但我怕田雞,所以從此沒再吃。潤腸就正正正!!!

    回覆刪除