我的網誌清單

2013年12月19日星期四

越式焦糖魚煲、煎釀茄子蘑菇

某日嘅晚餐,兩碟都黑麻麻。


整咗爽口肉漿,用黎釀茄子蘑菇,點辣椒豉油。

我度冇乜新鮮魚,蒸魚有困難,整越式焦糖魚煲就冰鮮魚都好味。

越式焦糖魚煲冇乜煮食技巧架,一煲過,亦唔需要用貴魚,魽魚、鯇魚等比較厚肉嘅魚足夠有餘啦,三文魚魚頭、骨腩都可以。
因為個汁比較香濃,可以去咗啲腥味,用黎煮冰鮮或者帶泥味嘅魚非常合適。
煮完個汁好香,甜甜地辣辣地,用黎撈飯正正呢。


越式焦糖魚煲

食譜:

材料﹕
魚600g
2隻切塊
末1湯匙
辣椒1-2隻切段

調味:
魚露2-3湯匙
2/3湯匙
1/2湯匙
紹興酒2/3
鹽少許
胡椒粉少許

魚洗淨抹乾水,用少許鹽及胡椒粉醃半小時,
煲內加少許油,加入用中火炒至黃,成焦糖,
加入末、辣椒魚, 加入魚露紹興酒勺,
加入加蓋煮魚至熟,中間勿再炒以免魚散,試味。 

喜歡芫荽及葱可於尾段加入再焗半分鐘,會更加香呢。

21 則留言:

  1. 兩味餸都頂瓜瓜, 啱我口味. 如果買到尖咀辣椒, 成為釀三寶, 超正喇. 德國有無尖咀辣椒賣呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀,叫Spitzpaprika,呢排當造洋超同土超好多好平,不過比香港啲大隻架

      刪除
    2. 我見佢咁大隻,以為唔辣架。我又試吓先。

      刪除
    3. Spitzpaprika唔辣架,我今日去完土超,有成6、7款選擇咁多

      刪除
  2. 我鍾意釀茄子和釀蘑菇果味呀!好想食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個肉漿用機整2分鐘整完,就可以用幾日,釀嘢,整肉餅煲仔飯同鮮竹卷都好夾

      刪除
  3. 回覆
    1. 啲西洋大茄子比較硬,煎極都唔夠香港啲咁軟滑

      刪除
  4. 釀蘑菇係會令人食唔停咀...hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,今次釀爽肉,一面彈牙一面軟架

      刪除
  5. 2味都啱我吃呀,個魚煲加落我嘅 to do list 度先~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁唔使成日食蒸嘛,又辣辣地呢

      刪除
  6. 蕉糖魚好送飯, 爽口肉酱裡面有咩料?

    回覆刪除
    回覆
    1. 爽口肉漿可以参考整貢丸個post,不過我今次冇加冬菇、炸亁葱片同蒜茸。
      http://homemade-blog.blogspot.de/2013/09/blog-post_1647.html

      刪除
  7. try the fish recipe with mackerel, tdy really good !

    回覆刪除