我的網誌清單

2013年12月8日星期日

Großhöchberg聖誕市場

Großhöchberg係一條小村,只有80個居民,但佢嘅聖誕市場吸引了很多人,原因係佢冇被商業化,最接近真正嘅近代聖誕市場。
佢有火車從村口接遊人到聖誕市場。





冇被商業化即係比較簡單同粗糙。


因為村嘅附近係農田,村民將農舍改裝為商店。


村內賣嘅都係村民自己製嘅。







呢個幾得意,响附近買完腸仔可以用旁邊啲义黎即場燒黎食。

農舍自製芝士。








落雪雨,久唔久要圍爐取暖。

王子鄉下話,意思是穀倉酒吧

穀倉酒吧裡面的凳是由稻草做成的。

呢個好得意,叫Kinderwä­gele (kids' small cart),係一間由一群小孩經營嘅流動小店。
店內賣嘅都係小孩自製的。他們一面拉車,一面搖鈴,一面叫Kinderwä­gele。

有客人他們便停下。


近啲影下架火車。


16 則留言:

  1. 有小村莊的地道風味, 英國的太商業化。 落雪,有氣氛呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 條村比較偏僻,所以凍到有積雪。

      刪除
  2. 外面咁凍,人人找地方取暖,我估酒吧是最好生意囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 穀倉酒吧同火爐邊d酒吧滿哂人呀

      刪除
  3. 我最鍾意這些Christmas markets !

    回覆刪除
  4. 郁得嘅相好特別,點影㗎?

    回覆刪除
  5. 我都鐘意呢D比較樸實既市集

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子都係,不過我比較鐘意大型果啲

      刪除