我的網誌清單

2013年12月14日星期六

刁草雜錦沙律配香煎厚豬扒

某天用了刁草做雜錦沙律,配香煎厚豬扒。


上次見Gigi姐整手撕雞用咗廚房紙吸乾雞嘅水份,受到啟發,我今次煎豬扒前又試下用廚房紙吸乾水份,個效果真係好咗,煎嘅時候冇水出好乾身。

香草之中我比較喜愛刁草(dill)及迷迭香(rosemary)。
刁草經常用來配三文魚,但其實用佢黎做醃製沙律好清新架。
呢款沙律即食冇咁好食架,要醃製一陣先會入味同香呢。



刁草雜錦沙律

食譜:

材料﹕
法國邊豆/豆角切段200g
蕃茄2個
青瓜1條

調味:
橄欖油1湯匙
黑胡椒碎少許
沙律1湯匙
檸檬汁1湯匙
刁草適量
鹽少許
糖少許


蕃茄切塊,青瓜切片,
熱水加入少許鹽,煮豆2分鐘,取出過凍水,瀝乾,
混和所有調味,
拌入所有材料,試味,再雪2小時以上。

14 則留言:

  1. 我覺得用廚房紙吸乾肉類嘅水份,煎起來較易鎖住肉汁,好吃好多呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我以前係醃之前用廚房紙吸乾肉類嘅水份,之後又出番水,嘥咗啲廚房紙。

      刪除
  2. dill我只識煮薯仔時用咋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企仲有好多,黎緊會用佢出其他食譜。

      刪除
  3. 我喜歡在調味後撲少少粉來煎,會香口同顏色靚啲!

    回覆刪除
  4. 青瓜唔出水咩? 沙律有青瓜,很多時水汪汪呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 出水架,醃製沙律係濕架,一定要等佢出水,啲味道互相融合先好味架,類似醃泡菜、酸青瓜咁。

      刪除