我的網誌清單

2013年12月13日星期五

素食碟頭飯

去完奶奶度我哋通常會有滯咗嘅感覺,整番碟素食碟頭飯等個腸胃抖下先。
有木耳炒荷蘭豆,咖哩素漢堡扒。


前陣子天氣好好,日落都特別靚呀!









16 則留言:

  1. 回覆
    1. 可以呀,不過自家素漢堡扒冇用製素肉啲化學嘢,同真漢堡扒有分別架,比較軟身,你收唔收貨?

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都係咁架,成日諗住買啲嘢最後好耐都未買。

      刪除
  3. 回覆
    1. 聖誕前後我哋打算多啲食素,打定個底先呀。

      刪除
  4. 七彩繽紛的素食,愛吃肉的我都被吸引了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都要餐餐有肉架,依家為健康同環保就久唔久食素。
      不過煮素食真係要花多啲心思先冇咁悶。

      刪除
  5. 回覆
    1. 個外觀好似,不過冇用製素肉啲化學嘢,食落同真漢堡扒有分別架。

      刪除
  6. 用黃豆渣加麵包糠整素漢堡?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有麵包糠不過冇黃豆渣,我過兩日出食譜呢。

      刪除
  7. 你奶奶係未用牛油,cream,煮食架,我奶奶係架,不過,好香好食。好在只是周末食,平日我倆用菜油,又不用cream, 平衡吓囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢主要用菜油同cream,但個份量多,加上多甜品少蔬菜,可能我哋個胃唔慣。

      刪除