我的網誌清單

2013年12月23日星期一

雜食日

响西班牙超竟然見到白鱔,西班牙人仲同我講佢哋好鐘意食,不過好少買到。
賣魚嘅唔係佬,係一名西班牙靚仔,仲帶住甜美笑容問我驚唔驚白鱔。



條白鱔比較細,返到屋企過咗成日佢仲郁緊。
雖然細,但食味同香港啲係一樣架,整咗豉汁白鱔潤腸煲仔飯。

例湯係霸王花煲豬骨。

王子唔like白鱔,只食鰻魚,整咗鴨肉腸濶麵俾佢。

仲有鴨油菠菜。

是日有焗麵包嘅情緒,王子發達了,有朱古力飽做甜品。

17 則留言:

  1. 我以為白鱔是鰻魚呢。 英國長期都有鱔賣,不過我唔識洗D潺唔敢買,反而佢地無我地咁講究。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔知佢哋係咪一樣呢,不過我覺得係呀。洗潺好易架,有兩個方法:
      1.用鹽搓條魚,過水
      2. 將魚放入煮沸中的水,立刻取出放入凍水,會見到啲潺,用易潔布搓條魚,過水
      方法2去潺會徹底d

      刪除
  2. 賣魚係一名西班牙靚仔>>咁我明白你做乜要去幫襯喇。 kakakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚仔得黎仲要友善,呢啲先係星級顧客服務嘛

      刪除
  3. 我老媽子整盤龍鱔, 好肥美, 好食, 但我唔敢劏. 王子唔駛劏, 都唔食, 走寶lu.
    霸王花呢度買架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實ok架,劏鱔易過劏其他魚呢。
      霸王花响呢度亞超買架,個品質仲幾好呀

      刪除
  4. 王子唔食白鱔, 你就可以獨享成煲飯, 係咪好滿足?
    白鱔比鰻魚"漏" d, 因為通常肥d, 豉汁蒸白鱔是其中一樣冬天我好"恨"食野, 不過悼好耐無食過, 見你張相都開心 :)
    我也祝福你及王子, 聖誕大快樂呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. ok滿足架,你都揾機會食啦!
      我也祝福你聖誕快樂呀!

      刪除
  5. 原來白鱔唔係鰻魚黎架?不過我同佢一樣唔食白鱔但食鰻魚...hhahaha
    LJ, Merry christmas!

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個講法我都聽過,我都唔知佢哋係咪一樣呢,不過我覺得係呀。
      我也祝福你聖誕快樂呀!

      刪除
  6. 我唔識擋鱔噃,but友善靚仔,比我諗諗先~~~~

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 有時有mood煮,會整多幾樣分2次食架

      刪除