我的網誌清單

2013年12月24日星期二

聖誕愛漫遊

聖誕前夕,超市及商店係危險地帶,王子說超市等手推車嘅人龍有如萬里長城。
我們避開人群,去漫遊!
聖誕未過,收集聖誕樹嘅牌已經放好哂。


腸仔國講求紀律,扔垃圾要根據牌上指示做。
又見犯罪團隊。

天氣超好,經過公園。個公園凹凹凸凸架,因為要俾人响度練習玩bmx。


行上葡萄山。

山下是河景。


突然聞到好大陣發酵味道!
原來農民用葡萄堆肥。



農民正在修剪葡萄樹,為來年作準備呢。


一層層有啲似中國梯田呢。

行行下經過「本地小動物會」,竟然有孔雀!


古物:葡萄搾汁機。

經過墳場街,本地人比興帶呢啲擺設型嘅花藝去拜山。
全部係真架,唔興用假花。




仲兼賣聖誕裝飾。透過裝飾祝大家聖誕快樂呢。



12 則留言:

  1. 睇相都感受環境好寧靜,非常舒服呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 最怕同人迫,寧願去吸下新鮮空氣

      刪除
  2. 帶泔靚靚的盤栽去拜山,哈哈我如果見到,會等拜山的人走佐,去幫他們清理呢d墳場“垃圾”:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋新聞真係講成日有大量拜山盤栽被偷呀

      刪除
  3. 你就好啦, 聖誕節前夕都咁悠閒。 我忙到癲,今晚要準備明天的甜品。
    祝你和家人聖誕快樂!主恩滿溢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀,same to you!
      聖誕去奶奶度過,乜都唔使做架。

      刪除
  4. 見有犯罪團隊,舉報佢哋啦.
    聖誕快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕快樂呀!
      犯罪團隊已被拍下,有相有真相呀!

      刪除
  5. 尋日我地想買蛋糕, 都勁長龍, 最後都係自己整
    聖誕快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕快樂呀!
      勁長龍, 我實忟寧願自己整

      刪除
  6. 傳統來說,聖誕樹擺到2月頭才掉呀。依家1月頭已掉,針葉曰曰跌,要吸塵,麻烦喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度啲人好早就掉聖誕樹,1月中前通常掉哂啦

      刪除