我的網誌清單

2013年12月9日星期一

免炸脆蘑菇

我很愛吃美式脆炸蘑菇。
但炸物終歸邪惡,况且開油炸嘢實非我所願呢。
呢隻脆蘑菇免炸、低脂仲好易整!外脆內軟架,素食者適用呢。
點酸忌廉、沙律醬正正 。


是晚冇正正經經食飯,吃完脆蘑菇再食萍果肉桂卷。


個倉冇哂貢丸,有人咋我型,拿拿淋整番一大盆。

免炸脆蘑菇

食譜:

材料﹕
蘑菇500g (中小型好啲)
蛋2隻
麵粉6湯匙

調味:
香草1湯匙
蒜粉湯匙
黑椒碎1/4湯匙
parmesan 芝士粉1湯匙
1/2湯匙
麵包糠1杯 

預熱焗爐至230度,
攪勺蛋及麵粉至成漿,
攪勺所有調味,
加蘑菇入麵粉漿,拌勺,
用匙羹將蘑菇放入麵包糠內,
再用另一組匙羹上麵包糠,直接放在已鋪上錫紙的焗盤上,
用230度焗8-14分鐘,至表面香脆。

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔知係咪文化差異呢,我度唔多現成貨/現成食品賣架

      刪除
  2. 美式脆炸蘑菇同我呢邊o既gebackene Champignons有冇分別架??

    回覆刪除
    回覆
    1. 美式係炸架,Gebackene Champignons就有釀完再鋪芝士焗亦有炸個version,
      炸個version同美式差唔多,不過鋪芝士焗個version好似常見啲

      刪除
    2. 芝士焗個version我呢邊少見喎.

      刪除
    3. 我度响出面食要問定係邊隻架,炸個version連洋超都唔覺有急凍嘅賣。

      刪除
    4. 哈! 我呢邊有急凍炸個version賣喎. 乜我哋兩邊d人d口味咁唔同架?!

      刪除
    5. 有次我哋路經貴國,發現你哋度有急凍有餡Knödel賣,覺得超新奇。
      呢度急凍即食嘢唔多款架,急凍原材料就多。
      但你度啲物價高好多呀。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我哋呢排蘑菇成日大減價,整多啲滿足下

      刪除
  4. 我都唔會炸野, 之後個D油唔知點攪

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會番用架,但炸野我哋食完會內疚,所以少整

      刪除
  5. 炸脆蘑菇在街食, 好唔抵, 因為份量唔多, 但價錢貴, 每次叫都話要自己整, 但每次稔起要炸耶就放棄

    回覆刪除
    回覆
    1. exactly呀,香港食炸蘑菇勁貴(但又好味.....),呢個唔使炸可以試下

      刪除
  6. 正正經經食晚餐是我地中國人的習慣. 德國人晚餐食得好簡單, 我在奶奶家多是Brot mit Schinken, Käse乍.

    回覆刪除
    回覆
    1. Abendbrot呢樣嘢我真係唔慣,尤其是冬天,去奶奶屋企晚餐我會自己煮架

      刪除