我的網誌清單

2013年12月27日星期五

鹽焗魚、蕃茄滑蛋牛肉

某日去了西班牙超買嘢,見到鮮魚又買咗。
我度買鮮魚要自己劏同打鱗架。其中一樣係海烏頭,用黎整鹽焗魚。


蕃茄滑蛋牛肉,王子見親都笑哂,佢最鐘意呢個汁撈飯。

鹽焗海烏頭。
請人食飯,呢個餸一流,賣相好勁但其實好簡單,完全唔使理佢,可以專注煮其他嘢。
最緊要係失敗機會超低呢!

當魚熟時,你是會知道的,因為魚香會跑出來告訴你呢。
焗起之後要將外殼敲碎。

鹽焗魚只需要劏唔需要打鱗,連皮揭開便可以食。

呢個中西式食法都得。
我今次唔中唔西,做了越式辣汁點魚食。

條魚肉質麻麻,no good!
不過我鐘意呢個食法呀,鱸魚我試過超good,下次要試下鹽焗其他魚呢!

鹽焗魚

食譜:

材料﹕
魚一條只劏不打鱗(烏頭、鱸魚、三文魚、立魚都適合)
月季葉約9塊
檸檬半隻切片
迷迭香/刁草/金不換適量

調味:
粗鹽及幼鹽各半,大量(要視乎條魚嘅大細)
胡椒碎少許


預熱焗爐至200度,
魚洗淨抹乾水,
少許水鹽,拌勺, 焗盤上鋪上錫紙
將一層鋪上錫紙上,鋪上部份月季葉、胡椒碎及香
再鋪魚在 魚肚內放入檸檬部份月季葉及香草,
鋪上部份月季葉、胡椒碎及香,再一層,尾及頭不用鹽,
用200度焗30-45分鐘,視乎條魚嘅大細。

10 則留言:

  1. 你個蕃茄蛋牛勁多汁, 難怪話啱送飯

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人好鐘意多汁少飯,我試過自己冇得食,所以寧願多少少好過唔夠

      刪除
  2. 我家一直都係蕃茄蛋走咗牛架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 蕃茄淨蛋我都有煮(打苦頭之選),不過加咗牛個汁好味好多

      刪除
  3. 鮮魚要自己劏,係咪成條生生猛猛咁劏㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,呢度冇生猛魚買架,得白鱔有機會仲生咋

      刪除
  4. 我去食潮洲菜,第一次食到鹽焗烏頭,覺得呢個煮法好得意,條魚又滑又多汁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 潮洲菜我未食過鹽焗烏頭呀,淨食過凍烏頭咋

      刪除
  5. 鹽焗烏頭好味呀 , 我鐘意點黃豆醬食 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本來想點黃豆醬架,後來都係用咗越式辣汁點

      刪除