我的網誌清單

2013年12月17日星期二

crab stick rice salad、意大利香草牛骨雜菜湯

 是日飲湯食沙律。


Crab stick rice salad,呢個沙律係一個東歐朋友教我整,我覺得幾好味,王子話有驚喜。
呢隻沙律响一些本地gourmet food stores都有得買,不過貴到冇朋友呢。
因為裡面有飯,呢個沙律好飽肚架。

仲有意大利香草牛骨雜菜湯


某日嘅午餐,芝士焗豬扒飯。
之前整免炸吉列豬扒,剩下兩塊大豬扒。
運用喬裝之術,加埋倉底芝士、隔夜飯,煮個汁,整咗芝士焗豬扒飯。
又得喎,下次整免炸吉列豬扒可以整多啲留用呢。

Crab stick rice salad

食譜:

材料﹕
米150g(宜選黏性較低嘅米如long grain、basmati)
蟹柳200g
青豆段/青豆100g
粟米1罐
蛋3隻(我冇加)

調味:
酸乳酪/沙律醬4湯匙
黑胡椒碎少許
切碎刁草5湯匙
鹽1/2湯匙


用大鍋水加入少許鹽煮熟米,取出過凍水,瀝乾,
煮豆至熟,取出過凍水,瀝乾,
煮蛋至熟,取出過凍水,剝殼切碎,
蟹柳切細,粟米瀝乾,
混和所有調味,拌入蟹柳、豆、碎蛋、粟米,
拌入飯,試味,再雪2小時以上至入味。

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔係牛尾呀,我度牛尾唔常見呢。
      呢隻係marrowbone,本地人鐘意用佢,煲出黎啲湯會特別濃香,我諗响英國可能係下欄嘢賣得好平呢。
      煲完都有油架,「被消失」咗咋。

      刪除
  2. 飯可以做沙律, 又可醫飽肚, 啱哂天氣熱, 慣左食飯嘅人, 食沙律飯, 涼浸浸又飽肚, 一舉兩得.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個bbq、picnic都得,淨菜我實唔飽呢

      刪除
  3. 飯沙律我麻麻地. 如果buffet有,我只係少少

    回覆刪除
    回覆
    1. 飯沙律我淨係鐘意呢隻咋,其他味我都係麻麻。

      刪除
  4. 呢個沙律好特別,有飯一定飽肚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 飯沙律呢度興食架,淨菜我實唔飽呢

      刪除
  5. 未吃過飯沙律,好特別呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港比較少見,不過東歐餐廳有時會有架

      刪除