我的網誌清單

2013年12月6日星期五

素台式肉臊飯

上次同大家提及soya chunks呢種食材,今次用佢做個素台式肉臊飯。
例湯係羅宋湯。


呢個好味又易整,有機會一定要試下啊!
如果買唔到soya chunks,試下用素肉、素雞、鮮腐竹等代替啦。

素台式肉臊飯

食譜:

材料﹕
soya chunks1杯
冬菇5隻
薑末半湯匙
末半湯匙
炸乾葱/洋片4湯匙 

調味:
素蠔油1湯匙
2湯匙
紹興酒 2湯匙
湯匙
老抽適量 
適量
生粉水適量 


浸軟冬菇,搾乾水冬菇水留用,
用熱水浸soya chunks至軟,再用清水洗3次,每次要搾乾水,
用攪拌機攪碎冬菇,再攪碎soya chunks,
用油爆香薑末、乾葱冬菇,加入soya chunks及蒜炒香,
加入素蠔油抽、紹興酒老抽勺,
加入水煮5分鐘,用生粉水收汁,試味。

16 則留言:

  1. 肉臊飯我見親都流口水,稔起都想食,不過而家成日要忍口,你呢個齋版好啊,食完無泔內疚

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,肉臊飯真係好香好正,不過肉臊飯要加豬腩肉先好味,不可多吃呢

      刪除
  2. 回覆
    1. 肉燥飯我度要自己整先有得食,呢個健康版食多啲都唔怕

      刪除
  3. 羅宋湯都正喎,好耐無飲喇。德國唔覺有羅宋湯?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似唔興羅宋湯,比較興Minestrone suppe
      呢啲港式紅湯要自己煲先有呢

      刪除
  4. 我大量豆渣,可唔可以代替 soya chunks 呢?

    回覆刪除
  5. 通常都會配半隻鹵蛋,但素食可以嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 鹵蛋我麻麻,不過一般素食可以加,純素vegan就唔得

      刪除