我的網誌清單

2013年12月12日星期四

土耳其飽、阿拉伯飽、免炸吉列豬扒

某天天氣和暖,有藍天有太陽,終於可以去踩單車了。
去了大型土超敗食物。


和風沙律

新鮮出爐土耳其飽,好香。

每日鮮製阿拉伯飽,伊朗朋友介紹我買。

最近腦內不斷有聲音叫着:吉列豬、吉列豬、吉列豬......
用咗上次整免炸脆蘑菇嘅方法,整咗免炸吉列豬扒。

仲整咗千島醬伴食,有啲似港式下午茶餐。
塊豬扒成寸厚,食一塊已經俾佢KO咗。

又再碰上土超蕃茄大清貨,做了樽裝意粉醬,放地牢/室溫保存便可長期保存,隨時有得用。
上次整咗意大利香草味,今次整原味同蒔蘿(刁草)味。

16 則留言:

  1. 你真好心機,做乜都是全情投入,而且所做的都很專業,也很職業化啊!
    哈哈!而我的心機卻全放在超市的特賣價!

    回覆刪除
    回覆
    1. 過獎啦,我鐘意試新嘢呀。
      其實我都好留意超市的特賣價架。

      刪除
  2. 仲乜你會有吉列豬幻覺呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前好鐘意叫吉列豬扒意食,可能耐無食又見到其他blog友食啦,幻覺就會出現,個腦會成日諗住。
      唔知你住耐咗會唔會又係咁呢?

      刪除
  3. 回覆
    1. 隻土耳其包好香好抵買,但我鐘意阿拉伯飽個口感多啲

      刪除
  4. 我未去過土耳其人麵包店

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度有啲土超好大架,入面有埋麵包店、餅店,仲有條類似唐人街嘅土人街,好多人架

      刪除
  5. 我都時不時會買土耳其包食架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新鮮出爐我實忍唔住買架,隻土耳其包我放咗兩日都仲軟

      刪除
  6. 土耳其飽未食過, 有無餡, 甜定咸?
    阿拉伯飽幾似Pita Bread, 又似印度Nann, Roti, 如果質地同味道都似呢類, 我稔會口岩我食 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 無餡、咸架,質地同Roti有啲似,比較紥實有趙頭,我幾鐘意呢類包。

      刪除
  7. 比我有個地牢擺嘢就好囉~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有地牢真係令間屋少咗好多雜物呀。

      刪除
  8. 你地個個讚啲土飽,伯飽,我又不妨買黎試吓囉。

    回覆刪除