我的網誌清單

2013年12月29日星期日

Comfort Food

每個人都有自己嘅comfort food,即係食完會令情緒有正面影響嘅食物。
上網查,comfort food嘅中文係「溫馨食品 」,咁....都係用番英文啦。
是日兩樣都係我家嘅comfort food。


魚湯雜菜粉絲煲。

梅菜蒸肉餅。

你嘅comfort food又是什麼呢?

17 則留言:

  1. 我既溫馨食物係一舊粉既燒賣同咖哩魚蛋

    回覆刪除
  2. 我已好難食到我的溫馨食物lu,因為都是肉類呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 肉類係溫馨食物你都界到?!好大决心呀

      刪除
  3. 梅菜蒸肉餅我大愛. 可惜呢度d梅菜冇咁好食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我幾好彩,其中一間亞超賣嘅梅菜特別好食。

      刪除
  4. 任何好食嘅野都係我嘅 comfort food

    回覆刪除
  5. 美食確係會令心情大好,有時我會想吃甜,有時我會想吃辣㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 甜我少啲想吃,辣就成日都想呀

      刪除
    2. me too, 成日都想食辣, 簡單雞蛋香蔥炒飯is my comfort food, 心情唔好時會加辣椒一齊食, 出身汗後好似會好d

      刪除
    3. 食辣好似話對身體好架,你好易滿足呀

      刪除
  6. 大牌檔魚蛋粉, 牛丸, 牛什米, 仲有辣椒油是我的comfort food, 可惜, 在德國食唔到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲我度外面一定冇,你有冇自己整黎食?

      刪除