我的網誌清單

2013年10月18日星期五

治腸胃病、肚痛草本良方 -洋甘菊茶

巡blog時發現有若干blog友腸胃唔舒服。
醒起德國醫生教過我用洋甘菊茶黎治腸胃唔舒服、肚痛等,同大家分享下先。


第一次見有人用洋甘菊茶黎治肚痛,嗰個係王子。
飲完過一陣佢又好番喎。
佢話啲德國媽媽由細到大,小朋友肚痛都係沖洋甘菊茶俾佢,平時都會沖俾小朋友保健。
所以我屋企常備洋甘菊茶,除咗盒裝,仲有原粒裝。


某次去開家庭醫生度,當然有同佢確認下啦。
係真嘅,仲有科研support tim。
佢仲叫我肚痛時唔好即刻睇醫生食成藥,沖杯洋甘菊茶等一陣,唔work先再睇醫生。
除咗腸胃唔舒服、肚痛,胃痛、胃氣多、食滯咗都得架。
仲有安睡作用架。

後來發現原來做完手術,德國醫生會吩咐護士俾多啲水或草本茶俾病人飲。
洋甘菊茶係其中一個選擇,可以幫助身體舒緩同恢復。

下次歐遊可以買啲草本茶,洋甘菊茶一盒25包裝都係港幣5蚊咋。

10 則留言:

  1. 草本茶是西人在家必備良茶. Kamille 可能跟中國人的菊花同屬一類? 粒裝很少見, 你在那裡買的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似唔同種架,d味有分別,不過我無研究呀。
      原粒花我响Kaufland買架

      刪除
  2. Kamille我都有,但係唔知有咁o既療效.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢d嘢都係有人講先知
      Kamillen Tee你樹賣幾錢盒呀?

      刪除
  3. 我以為只有安睡作用tim, 唔怪得在俄羅斯好多BB茶都係camomille, 原來可以治肚仔痛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲德b好早介夜奶(醫生話夜奶會整肥啲b),夜晚怕佢口喝就餵唔同herbal tea俾佢强身

      刪除