我的網誌清單

2013年10月19日星期六

薑汁酒香甜豉油雞配菜飯

旅行後一直想着後山嘅合桃,奈何天氣差一直冇去採收。
終於等到放晴,一於去巡下。
未見合桃先見葡萄,葡萄成熟時呢。

秋天啲紅葉好靚呀
行行下見到佢,好大棵呀!
佢係Borretsch (borage/starflower/琉璃苣),係一種可食用嘅花,葉可作沙律。
Borretsch有醫药功效架,所以會被提煉成油。
通常啲花會响啲貴價食品店細細盒咁賣(of course貴!),
用黎garnish啲沙律呀湯呀咁,好令架。
下次要再黎做採花賊!


是日收了2.7kg合桃,加埋上次先得3.1kg,今年失收呀。

經過洋超,登登登登
小棠菜,我第一次响洋超見到咋,買包支持下先。

是日晚餐係薑汁甜豉油雞配菜飯,仲有雜菜湯。

薑汁酒香甜豉油雞係仿照日本人整teriyaki嘅方式整,用醃料長時間醃住啲雞,令薑、酒同豉油嘅香味完全滲入雞肉及雞骨內。食嘅時侯連骨頭都有香味。長時間醃製亦令雞肉變得柔軟。

明知第日忙或者晏返屋企我會提早醃定,返到屋企煮一下啲雞好快就開得飯。

薑汁酒香甜豉油雞

食譜:

材料﹕
雞件1kg
薑片10塊(可以搾汁嘅,我懶啫....)

調味:
生抽4湯匙
老抽1/4茶匙
紹興酒6湯匙
糖2湯匙
水半杯

將所有調味拌勺,試味,
加入薑片及雞件拌勻,醃最少1日,
取出,燒熱易潔鑊,唔落油雞皮向下煎香雞件兩面,
加入餘下汁料煮至雞熟。

18 則留言:

  1. Borretsch沙律好似食過一次. o個時唔知係乜,只見有毛毛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我淨係食過花咋,下次等我試下啲毛毛葉先

      刪除
  2. 啲雞一定好重薑味同酒味,相信唔熱食,凍食都會係好味的小吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 要重薑味同酒味先好味架,最緊要方便呀

      刪除
  3. 回覆
    1. 菜飯真係好好味,我食咗好多呀

      刪除
  4. 採摘合桃有無困難架? 我想睇睇合桃樹係咩樣子,
    薑汁酒香甜豉油雞好正哦 !

    回覆刪除
    回覆
    1. d合桃有個外殼包住,熟咗個外殼會爆開同掉下。
      有機會影俾你睇吖。

      刪除
  5. 好耐無食菜飯, 見到你個好想食呀

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我度好少中國人,連亞超都好少中國菜呢

      刪除
  7. wa , 全部都係妳哋種架 ? 利害呀 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊有咁利害吖,d葡萄人地架不過中間有公衆行山徑,合桃呀花呀生果呀就野生可以任採

      刪除
  8. 呢個雞一定超入味!正!我都好耐冇食菜飯,因為大豆唔鍾意食菜。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個雞連啲骨都入哂味又零煮食技巧!反正煮菜飯啲菜都係最尾炒香先加入d飯度,
      畢起飯俾大豆先然後先撈菜入飯度就解決到啦

      刪除
  9. Borretsch 有藍色小花,都幾靚; 但它的毛毛吉手嘅,所以我又不太喜歡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係因為啲毛我仲未試過啲葉
      不過我喜歡佢架,易種睇得食得嘛

      刪除