我的網誌清單

2015年8月16日星期日

小菜與粥

某日王子home office,我要煮午餐。


屋企有剩飯,用黎煲粟米粥。


王子討厭食粥, 加咗佢鐘意嘅粟米,佢又冇嘈生晒,照食喎。
唔通佢當咗粟米粥係粟米湯咁食???
今次食粥唔炒粉麵,配小菜。
家中有支tabasco,加啲雜菜用黎爆鷄翼,辣辣地,不經不覺我地竟然食哂全盤鷄翼。。。超大食呀!


26 則留言:

  1. 咁你有冇問王子係咪當粟米湯食??

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係唔問啦,費事俾位佢入我呀

      刪除
  2. 我都鍾意用剩飯煲粥架

    回覆刪除
  3. 班生唔食粥, 只有甜嘅南瓜粥先食, 其他一律唔食, 激死! 同埋係病嗰時先會食 ....

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子亦係只愛吃甜粥:八寶粥、rice pudding果d

      刪除
  4. 點解王子常常都home office,用甚麼跟公司聯繫?
    以前(十多年前)我也試過喺屋企做嘢,是跟公司電腦內聯網連線(intranet not Internet)。
    但是現今科技先進,可能已有更好的方法?

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要唔使開會,佢份工容許home office架
      依家好多方法啦,王子公司係用microsoft lync

      刪除
    2. 佢home office時間仲可以去做私人嘢架

      刪除
  5. 王子鐘意 home office?
    我就唔鐘意, 係公司做野, 專心好多 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢兩樣都ok,但可以home office,真係方便好多

      刪除
  6. 以前去食齋, 喜歡叫個粟米粥, 因為甜甜地.

    回覆刪除
  7. 我都試過用隔夜飯,來煲粥,好快煮到綿。

    回覆刪除
  8. 鬼佬與粥,實在難搞。肥仔也是決不食粥型,極端到連在湯裡落幾粒米也罷喝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子初時又係咁!見粥即黑我面呀!

      刪除