我的網誌清單

2015年8月26日星期三

自家堆肥

我們家自家煮十分頻密,每星期產生不少廚餘垃圾。
環保嘅進一步,我們打算自家堆肥,供應肥料給小菜園。
一直想買堆肥箱,就係睇唔啱。
等了又等,終於等到狂減兼合心水架啦。
這個有600 Liters,又結實,連王子也滿意。


平常打開口將廚餘倒入。


時間過去,廚餘會自動分解成肥料,要用時,從下面取出便可!


為免有臭味,我們只會堆植物肥料啦。

32 則留言:

  1. 曾看過一西人…做一些肥料樣的液體,但過程就頗核突,好似是養殖一些昆蟲之類東西,用牠們的尿液及排洩物,在經一段時間後就可以使用。那西人說,這些天然肥料對植物就是最好的營養,不知你有聽過嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 用昆蟲排洩物冇見過呀,魚骨粉反而見過,
      昆蟲排洩物,咪好難收集?

      刪除
    2. 我記得係用一個桶,內裡有泥,泥裡面就有那些蚯蚓之類的東西,而桶下面像有隔網,所以那些尿液混入了雨水便會流落最底層,那便可以收集了,聽那個西人講,此營養液最宜種花用。
      或者你可以問問王子有沒有聽過這樣的做肥!

      刪除
    3. 原來係咁!
      王子應該唔知啦,佢唔鐘意種植架

      刪除
  2. 我99都有用廚餘作肥,仲教我留番D雞蛋殻添.

    回覆刪除
    回覆
    1. 雞蛋殻要煮咗先用得,生雞蛋殻易有蟲架

      刪除
  3. 回覆
    1. 掘金冇得停呀,啲金比呢種肥料勁好多架

      刪除
  4. 1) 我想問堆肥是否很臭?
    2) 可以放什麼入去堆肥的?
    3) 那堆完出來, 會變成什麼樣子? 好似泥般?
    不好意思, 太多問題想知.

    回覆刪除
    回覆
    1. 4) 這個堆肥箱大約圍起要HKD多少錢?

      刪除
    2. 堆植物肥唔臭架,如果堆動物骨果d,就會好臭
      可以放菜葉、樹葉、蔬果皮、草......入去堆,太硬如樹枝、堅果就唔好放,分解唔到架
      堆完出來似比較重、十分黑嘅泥
      個堆肥箱大約HKD440

      刪除
  5. 另外, 想知你說用植物堆肥就不臭, 那是指所有植物類都可以, 還是有什麼不可以, 因我見人堆肥真的臭得很, 所以一直都不敢試.

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以放菜葉、樹葉、蔬果皮、草......入去堆,太硬如樹枝、堅果就唔好放,分解唔到架,有病嘅植物都唔好放
      我地鄰居都有植物堆肥,放花園尾,完全冇臭味架

      刪除
  6. http://world.taobao.com/item/45198094742.htm?spm=a312a.7700714.0.0.iU1vXK#detail

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見淘寶有賣你類似的款, 但只有440L, 都要圍起630港幣, 還未計運費, 可能要到HKD700以上, 似乎你買的真的很平宜, 而且還比淘寶賣的容量大.

      我想問, 見淘寶寫原來好似三文治般去堆, 一層垃圾, 一層泥, 你是這樣去堆的嗎?

      刪除
    2. 要一層垃圾,一層薄泥,同一層紙皮/枯葉/報紙,少少水,混合,
      垃圾同紙皮/枯葉/報紙比例大約1比3,
      混合物久不久仲要翻動吓佢

      刪除
  7. 好環保啊 !我而家都用生果皮浸嚟做環保酵素^^

    回覆刪除