我的網誌清單

2015年8月28日星期五

韓式三文魚湯鍋

在小菜田收了一大條翠肉瓜,成700g架。


王子是日在家吃晚餐,我特別煮豐富些。


外面下大雨,凉了。
家中有包三文魚骨腩,又有靚蘿蔔,做個韓式三文魚湯鍋吧。
很足料,湯頭很鮮,王子吃了兩大碗。


洋葱火腿滑蛋。


收了新鮮翠肉瓜,用來炒木耳。


買咗起沙超甜西瓜,做飯後果。






韓式三文魚湯鍋


食譜:

材料﹕
三文魚骨腩 800g
蘿蔔1條切片
昆布數片浸軟
冬菇4隻浸軟切絲
靑葱3條切段
水/上湯3杯




調味A: 
蒜頭5粒
薑3片 
洋葱1個切件 
韓式紅辣椒粉1 1/2湯匙
魚露3湯匙



調味B: 
1/3湯匙
糖1/4湯匙


用攪拌機攪碎調味A所有材料,
鍋內加入蘿蔔片,加入蘿蔔、昆布、冬菇絲、水/上湯、調味A煮蘿蔔至半透明,
魚洗淨,用熱水浸1分鐘,隔去水,加入鍋內,再煮10-15分鐘,
用湯匙去除湯面魚油,加入調味B及靑葱,試味。

14 則留言:

  1. 好豐富啊, 仲有西瓜食, perfect! ^^

    回覆刪除
  2. 洋葱火腿滑蛋似係唔夠餸臨時加咁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 相反呀,呢個一定要煮,因為火腿50% off呀!

      刪除
  3. 你煮的樣樣都啱我食!最近我地的蘿蔔唔靚,無得食呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地的蘿蔔成日唔靚架,一見靚就要買多d

      刪除
  4. 聽說三文魚的油OK㗎,不過我都慣咗撇油的,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過我同你一樣,唔慣成碗油照飲

      刪除
  5. 三文魚湯鍋好吸引 , 我都想試下呢

    回覆刪除