我的網誌清單

2015年8月20日星期四

安樂茶飯

呢個星期我堅勤力,星期六日同王子一同裝修,王子上班時,我又獨自一人去裝修。
其實我又不是獨自一人啦,電工師傅也在,佢有佢裝修,我有我裝修囉。
連電工師傅都覺我勁,每日响新屋10個鐘裝修,都冇嗌攰。
連續四日,我終於完成一個大工程啦!可以停幾日啦。
碰上王子要去DIY shop,這日停工!順便一齊食餐安樂茶飯。


次次去完DIY shop已經好夜,我一早煮定餸,回家15分鐘內可以開餐。
昨日掘咗兩個swede,今日可以煲A貨靑紅蘿蔔湯啦。
因為swede冬天先有,我今年早早種咗,咁夏天秋天都有〝靑蘿蔔〞用。
自家種嘅swede超大味,超似靑蘿蔔陣味呀!
因為知道將會有swede,一早醃咗咸元蹄備用,今日煲嘅係〝靑紅蘿蔔蠔豉咸元蹄湯〞。
洋人王子大讚啖湯好味呀。。。 洋人都開始欣賞乜叫〝啖湯好味〞。。。


罕有地遇上超市有大蘿蔔,用黎炆東菇。
大蘿蔔好甜,王子很愛吃。


咸元蹄二食,用醋鹵一鹵,又一味醋鹵元蹄。
元蹄皮實在太正啦。。。


30 則留言:

  1. 回覆
    1. 煲隻咸元蹄至8成軟,剩下2成鹵完再浸大半日

      刪除
  2. 裝修你負責邊部份呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上個task係刮全屋牆紙,因為一半以上十分頑固,十分費時架

      刪除
  3. Li J 真正萬能, 佩服 !
    裝修了什麼, 可以分享嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上個task係刮全屋牆紙,因為一半以上十分頑固,十分費時架

      刪除
    2. 刮全屋牆紙?!
      真的要俾無限個LIKE妳了!!!

      刪除
    3. 係呀,都好大工程呀,而且要分段做,手同頸好攰架

      刪除
  4. 10個鐘裝修---- WAHHHHHHHHHHHH !

    回覆刪除
    回覆
    1. 電工師傅反而係5個鐘,哈哈哈

      刪除
  5. 原來妳間屋都裝修緊呢 , 元蹄真係點整都好好味

    回覆刪除
  6. 我都佩服你, 我一定唔得, 哈哈

    回覆刪除
  7. 幾年前呢度啲元蹄只買五蚊就一包有兩大隻,而家就貴咗成倍有多。
    嗰時買番嚟都係煲湯,但後來怕肥就少買了。
    Swedes 喺呢度都幾貴,你自己種就慳番唔少,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 元蹄我趁平會入貨,好鐘意食呀
      Swedes生長時間長呀,所以我度都貴貴地,仲要冬天先有

      刪除
  8. 我要讚你超勁!勁!勁!

    回覆刪除
  9. 刮全屋舊牆紙??好勁啊你﹗﹗翻新舊屋真的好甘,還要仍有好飯好菜吃,好堅啊你﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 翻新舊屋真係甘架,不過都冇計,我地度冇乜新屋架
      即使weekend去翻新,我一樣响新屋煮啲簡單但有益嘅食物架

      刪除