我的網誌清單

2015年8月18日星期二

三餸獨食

王子要為新居趕工,最近天天放工後再去新居裝修。
我也開始間中在他上班時,獨自一人去新居趕工。
這天我沒去,在家玩三餸獨食。


我玩三餸獨食,即係王子lunch box都係三餸。
又整Pimientos de Padrón,冇計,鐘意食又有益,又適合pack lunch,整完又


芥蘭頭炆三文魚肉丸。
魚必需常吃!但很多魚不方便pack lunch,三文魚肉丸方便王子帶回公司,又冇魚剌。


香草蕃茄粟米肉碎,有汁撈飯嘛。


23 則留言:

  1. 獨食時間我以為你會煮啲王子唔食嘅o野添。

    回覆刪除
  2. 一個人食都煮3樣餸, 仲顧埋王子帶飯, 好賢淑呀你..hehe

    回覆刪除
  3. 三文魚肉丸係豬肉還是牛肉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過三文魚+豬牛混肉,又試過三文魚+豬肉,都係三文魚+豬肉好味啲

      刪除
    2. 可以睇呢個
      http://homemade-blog.blogspot.de/2015/07/blog-post_22.html

      刪除
  4. 回覆
    1. 我獨食/同王子食都差不多,但人多就食得少

      刪除
  5. 趕工仍能花心思做飯,不簡單啊!我們這兩天,淨搬屋已快癲,終於要開始吃垃圾餐了。。。鳴!!

    替你們加油啊---尤其王子,上班兼趕工,要好好獎勵獎勵他啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子絕不肯吃垃圾餐,蔬菜少會投訴,所以我去新居趕工時,都用最簡單嘅方法煮架
      忙完,佢話要去食放題喎

      刪除
  6. 你同王子都要加油,趕完工就好好休息吓 ;)

    回覆刪除