我的網誌清單

2015年8月17日星期一

咸牛肉包

行A超市,見到咸牛肉特別平,比其他超市平了一大截。
又買黎試吓。


這個包裝。。。久違了。。。


究竟咸牛肉係德國出?


定係法國出呢?


咸牛肉其實我從未買過,幸好這咸牛肉不太咸。
咸牛肉比較肥,我把一罐分成16份,做了16個咸牛肉包,每個包少少咸牛肉就夠啦。


因為我從未買過咸牛肉,王子吃時以為是吞那魚包。。。
當我說是咸牛肉時,他有點不相信,大抵是這類型食品我甚少買吧。

28 則留言:

  1. 肉係德國出,個罐係法國出我估.

    回覆刪除
  2. 罐頭咸牛肉好肥但係好好味囉!

    回覆刪除
  3. 嘩,好味呀,我鍾意加洋蔥同辣椒一齊煮

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,我都係响茶餐廳認識咸牛肉咋

      刪除
  5. 真係好耐未見過呢種用鎖匙開既罐頭啦!我以前好中意咸牛肉加蛋夾麵包, 果種咸香咁耐都仲記得..hmmm

    回覆刪除
    回覆
    1. 鎖匙罐頭好經典,我記得豬仔牌午餐肉開開吓成日斷

      刪除
  6. 我都有一排無食咸牛肉啦

    回覆刪除
  7. 我好少食罐頭肉,不過鹹牛肉洋葱炒蛋又真係幾好味 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都少食罐頭肉架,我都鐘意洋蔥咸牛肉煎蛋呀

      刪除
  8. 我家袁生一定好愛這個包包

    回覆刪除
  9. 丹麥出名品牌三花. 在德國有廠房, 生產食品及出售. 罐頭由法國製造. 大概是這樣吧.
    咸牛肉夾麵包, 真係經典好味 :-P

    回覆刪除
    回覆
    1. 有道理喎
      你有冇整過咸牛肉包呀?

      刪除
  10. 個罐另我想起以前打風開午餐肉食呢, 哈哈. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 鎖匙罐頭好經典,我記得豬仔牌午餐肉(打風必備!)開開吓成日斷

      刪除
  11. 德國法國出產都唔怕,最驚是強個出的呢。我最憎用鑰匙開的罐頭,英國仲有好多食品用這個開罐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鎖匙罐頭好經典,我記得豬仔牌午餐肉開開吓成日斷
      呢個品牌好勁,個鑰匙十分易開呀

      刪除
  12. 看 label (鵝蛋圈內的 FR 65.286.002) 是來自南法 Hautes-Pyrénées 的牛肉啊!我已很少買肉製品,但這個,好吸引!看包裝應該是 Aldi 貨吧?

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來係咁!
      呢個我第一次買咋,Aldi 買但係係三花品牌囉,平了一大截好抵買呀

      刪除