我的網誌清單

2015年8月4日星期二

小菜園進展

最近一星期,小菜園進展平平,沒大收成。
熱浪之時,菜苗都死得光光,但仲有些生還者。
這是Mibuna,是一種古老日本野菜,中間會不斷長出,好襟食。
沒有下農藥,菜都有洞洞。


蘿蔔開花,惹來蜜蜂圍住佢飛。



蕃茄花也多起來。


果也漸漸大。


塌菜樣子最可愛!佢會一面生長,一面打開自己。


菜心種子出來了。


這星期翠肉瓜沒收成,估計因為下雨,有一棵來不及授粉。
另外的也只有雄花。。。


芥蘭也長大了不少。


第一條靑瓜出來了!有瓜要趁嫩食!
真的有很濃靑瓜味,而且帶甜味。


新的也正在長!


摘了點菜葉,中午做湯飯。
王子盛讚菜味好,我會努力多種啦。。。


25 則留言:

  1. 我反而鍾意種白菜仔, 好淸甜. :)

    回覆刪除
  2. 收成不錯喎。 可以用毛筆做人工受粉,我地都係,點點雄花,點點雌花。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我識人工授粉架,不過因為花開時不在新居呀

      刪除
  3. 行完私家菜園,我覺得好肚餓添啵!

    回覆刪除
  4. 對呀, 有得收成, 就要趁新鮮收新鮮食, 唔好益哂啲蟲蟲呀.

    回覆刪除
  5. 你真係好心機, 我就好懶 :)
    有自家有機菜, 真係正!

    回覆刪除