我的網誌清單

2015年8月11日星期二

有金執

周六,我們到了一個馬農嘅家,這是私人練馬場,亦是放馬嘅地方。


我們來,是因為有金執。
我們要的,是馬糞堆肥,是有機農夫口中的〝gold〞,名符其實係〝金〞呀。
為了改善菜園土質,及為未來蔬菜提供有機天然肥料,這個執金步驟十分重要。
這批馬糞已經堆了一年以上,堆肥過程已完成,可以立即用。
馬糞其實很容易得到,但已完成堆肥的,只會間中有。
新家在市區,不方便堆肥,這些已堆好的,十分方便呀!


原來馬農也有於家庭菜園使用馬糞肥,說十分好用,但實在太多,於是免費送出。
這已經堆好的馬糞肥,平常是要俾錢買的呀!而且一點也不便宜!
要剷開表面,取中心的, 中心的馬糞肥是最好的。


取了八大袋,除了改善菜園土質,還會當日常肥料用,應該也可以用上至少半年啦。


真好,有了呢個馬農渠道,以後便可以在此取得馬糞肥了!

24 則留言:

  1. 發達啦! 我地仲要專登去買呢 〔´∇`〕

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地如果冇佢,都要專登去買呀,我地買呢啲貴架,你度買呢啲貴唔貴?

      刪除
  2. 回覆
    1. 我地買呢啲貴架,有得執要執多啲

      刪除
  3. 我地都用馬屎,不過新鮮唔用得架,要發酵過先可以用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 馬屎據說係最好架。
      係呀,好似內文咁講,新鮮馬糞其實很容易得到,但冇堆肥過,都係唔用得

      刪除
  4. 嘩, 好有氣力喎, 抬走8大袋金.

    回覆刪除
  5. 呢啲金我唔啱添。如果係金舖嗰啲記住話我知.

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我地唔多流行雞屎肥架,比較流行馬同牛,好似因為馬、牛打針少啲喎

      刪除
  7. 待用的你會收藏在那裏。會有異味的嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我放室外車房,其實糞肥一定會有少少異味,不過車房只係storage所以冇問題

      刪除
  8. 有金執, hahahaa ! 這些好重要㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯呀,否則塊田會越來越瘦架

      刪除
  9. 嘩, 有八大袋金, 塊田應該都唔細 :) 真羨慕你有自家菜 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,我地住市區,係city gardening,塊田細架,反而係要善用空間囉

      刪除
  10. 我呢邊啲「金」係一蚊袋!
    但很多人會買化肥桶,放啲廚餘及果物等等來做堆肥,其實也挺方便啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一蚊袋,有幾多liter呢?
      化肥桶我地都會買,但植物性堆肥遠不及糞肥,所以要有效一定要用糞肥
      我地買呢啲貴架,有得執要執多啲

      刪除
    2. 係自己帶袋㗎,通常都可裝到20 litre!

      刪除