我的網誌清單

2015年8月14日星期五

屋企飯

平凡家庭嘢嘅一餐。


上次整Pimientos de Padrón王子有讚,但Padrón peppers不常見又貴。
打唔到斧頭嘅事,我係唔會常做嘅
土超長年有尖椒賣,又平,用來代替吧!


簡單家常菜,蘿蔔牛腩。


仲有魚子煎蛋。


17 則留言:

  1. 平常家常都咁豐富? 我自愧不如 ^^

    回覆刪除
  2. 這種椒辣唔辣? 我買果D有些辣有些唔辣。好難處理。

    回覆刪除
    回覆
    1. 洋超、土超啲尖椒都唔辣架
      我試過有同一困惑,於是問售貨員,依家買熟咗就知啦

      刪除
  3. 每次去土歺館開飯,我都食埋碟上隻尖咀辣椒,好夠辣架。

    回覆刪除
  4. 平常餸都有斧頭打,如果係一些高興日子,哈哈…咁你咪食水仲深咯!

    回覆刪除
  5. 在家千日好,始終最愛都係住家飯!

    回覆刪除