我的網誌清單

2015年8月30日星期日

眉豆菜乾咸豬軟骨粥

竟然買到一大盒豬軟骨!而且勁平,1.5歐1kg咋。
立即買來醃咸,分兩次用。


其中一分,用來煲眉豆菜乾咸豬軟骨粥。
豆類中,我比較愛眉豆,綿綿的。
豬軟骨真好吃!口感特別,加上菜乾香味,是我喜歡的味道。
王子看着,不斷搖頭:千萬不要給我吃。。。

20 則留言:

  1. 你煲啲粥好杰,好似潮州粥咁?
    用菜乾煲好夠香㗎,如果再幾粒蠔豉就更好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 潮州粥稀架,我唔鐘意呀,淨鐘意食杰粥
      係呀,有蠔豉香d,不過我前個星期食咗蠔豉,今次唔落lu

      刪除
  2. 我也愛眉豆,煲湯煲粥都好味!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 唔鐘意呀,尤其呢d顏色怪怪嘅粥

      刪除
  4. 細時唔鍾意眉豆,依家好鍾意,原來西人都鍾意這種有益的豆。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度西人少用眉豆,反而非洲人同印度人成日買架

      刪除
  5. 哈哈,我都係不斷搖頭.

    回覆刪除
  6. 我都至怕眉豆的質感,
    真喺各有各喜好♡♡

    回覆刪除
  7. ~哈~袁生同王子一樣會搖頭 , 所以我平時好少會煮粥呢

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 豬軟骨好少買到,希望下次又見到啦

      刪除