我的網誌清單

2015年8月21日星期五

甜豉油鷄翼炒長通粉

某日王子有事辦,決定唔返工。
逢佢home office,我都要煮午餐。


早上我要外出,中午要趕回來準備午餐。
吃了幾天飯,轉轉口味,吃炒長通粉吧。
鷄翼一早醃好,回家很快有得吃。
做了甜豉油鷄翼炒長通粉,加杯餐飲,當自己响茶記叫快餐咁。。。

16 則留言:

  1. 日日食飯真會厭架,我一星期都有幾日食雜糧。

    回覆刪除
  2. 你喺茶記大廚呀, 响茶記叫快餐果個是王子呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實採購、決定食乜、大廚、洗都係我呀

      刪除
  3. 我未食過呢款長通粉,好想試呀!

    回覆刪除
  4. 我未見過茶記有呢樣餐食?尤其是這款的長通粉,

    回覆刪除
    回覆
    1. 類似瑞士汁炒意粉,長通粉中間有汁,我鐘意食呀

      刪除