我的網誌清單

2015年8月10日星期一

本周收成

話咁快又一周!
呢個星期又有熱浪,好熱呀!
睇睇本周收成先!
打算收薯仔,再種些新農作物。


靑瓜真大!要收啦。


翠肉瓜發力!數棵加起來有十幾條!



蕃茄越來越多花,也越來越多果。


薯仔我種了很少,沒有打理,也沒怎施肥,有點天生天養。
掘薯仔真的是很有趣,總估不到地下藏了多少收成。


周六早上嘅收成,薯仔真不少呀!


是日吃素,利用收成煮了田園菜鍋,新鮮薯仔皮脆內粉,而且有甜味。
靑瓜卻帶苦,不好吃!
一大鍋田園菜鍋足夠供應一天吃啦!


吃完午飯,心裡不斷想:泥內是否還有漏網之薯呢?
再去掘!
竟然仲有咁多!!


周日又有收成。
荷蘭豆及靑瓜都是生吃,今天靑瓜較昨天好吃很多!
翠肉瓜十分搞笑,同一個阿媽生,個個唔同樣。


收成用來煮咖哩雜菜鷄鍋。


24 則留言:

  1. 收成有好成績, 薯仔有大豐收, yeah!

    回覆刪除
  2. 咁多薯仔,等我幫口食啲啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定啦,即掘薯仔好粉,仲甜架

      刪除
  3. 回覆
    1. 本周收成掂呀,其他收成都排隊黎緊啦

      刪除
  4. 回覆
    1. 其實暫時小菜園出產不算多,只夠供應周六、日食咋

      刪除
  5. 呢個星期香港又有熱浪,36度好熱呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係!下星期都有兩日熱浪!

      刪除
  6. 今個春天我都要好好地種番啲瓜菜先得

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只可以一星期打理一次咋,如果種啲唔使打理嘅,都唔錯呀

      刪除
  7. 收穫好豐富,見到個青瓜好靚,無想過會苦呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 青瓜同翠肉瓜都會架,但係農夫都唔知原因
      我都試過買番黎係苦架

      刪除
  8. 回覆
    1. 煮法多又唔使打理,明年一定再種!

      刪除
  9. 好多, 你好大塊田架?hahaha...有無分d比鄰居?好想食新鮮翠肉瓜><

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,大塊田係田蕊妮呀!
      我住市區,塊田不太,是city gardening。
      其實暫時小菜園出產不算多,只夠供應周六、日食咋,所以無分俾人呀

      刪除
  10. 周末有田園菜吃, 好寫意喎! 陸續有來, 仲有蕃茄, enjoy!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你仲好啦,日日都可以有收成!

      刪除
  11. 整咖哩雜菜,用綠咖哩啦,會夾啲架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前買過綠咖哩,我家王子唔多喜歡呀,依家冇買lu

      刪除