我的網誌清單

2015年8月13日星期四

即買即用

某日行街買到平嘢。


堅平,仲平過雜嘜。


即買即用,整冇餅底嘅ricotta cheesecake,配咖啡。
Cake mould超超超好用,唔使點洗,好容易清理。


久違了。。。


除咗ricotta,亦用咗大量light cream cheese,勁有芝士味。


23 則留言:

  1. 整得好靚,可惜我唔食芝士.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個好多芝士架,咁真係唔啱你口味啦

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢有讚不過話唔係佢心水,我後來做咗另一個少d芝士+車厘子嘢cheese cake,果個佢就大讚

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都係架,都係因為cheese平先整咋

      刪除
  4. 咁靚,正呀!又想食,但而家我要減食一些乳製品,因膽固醇超標!

    回覆刪除
    回覆
    1. 改食light cheese得唔得呢?我都係用light cream cheese咋

      刪除
  5. 回覆
    1. 係架,仲平過雜嘜,又安全過雜嘜

      刪除
  6. 喺超平....
    香港真喺乜郡貴,
    重芝味我@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港生活指數好高呀!
      我淨食重芝味架咋

      刪除
  7. 回覆
    1. 我都係架,都係因為cheese平先整咋

      刪除